#1 Skrevet September 6, 2006 Vurderer et sett med Mille Miglia EV-S 8x18 ET45 til min VWannabe. Har søkt på nettet etter TÜV-papirer til disse felgene, dessverre uten hell. Hadde håper å kunne finne noe enten på nettet, eller her i Norge fremfor å måtte kontakte fabrikken i Italia. Noen som har noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 du endrer ikke innpresset i forhold til orginalt, så da er det vel strengt tatt ikke nødvendig med noe godkjenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 Det tror jeg ikke skulle være noe problem! Gjerde og Byhring 23 14 36 00 tlf De importerte felgene til Norge eller Autogrip Egil Stenshagen. Fabrikken er nedlagt så der er det ingen håp. Men TUV fins fortsatt. Men hvor kjøpte du felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2006 du endrer ikke innpresset i forhold til orginalt, så da er det vel strengt tatt ikke nødvendig med noe godkjenning Hadde det enda vært så enkelt. Min bil har ET55 originalt mens disse felgene har ET45 - trenger TÜV-papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2006 Det tror jeg ikke skulle være noe problem! Gjerde og Byhring 23 14 36 00 tlf De importerte felgene til Norge eller Autogrip Egil Stenshagen. Fabrikken er nedlagt så der er det ingen håp. Men TUV fins fortsatt. Men hvor kjøpte du felgene? Takk for tipsene. Har ikke kjøpt enda, men vurderer meget sterkt 18" til neste sommer Da blir det i tilfelle vintersko på 17" som står på bilen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2006 Vurderer et sett med Mille Miglia EV-S 8x18 ET45 til min VWannabe. Har søkt på nettet etter TÜV-papirer til disse felgene, dessverre uten hell. Hadde håper å kunne finne noe enten på nettet, eller her i Norge fremfor å måtte kontakte fabrikken i Italia. Noen som har noen gode tips? Mille Miglia EV-S blir jo solgt av Møller også, kanskje de har papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2006 Kan være denne siden har papirer på felgene: http://www.wheelmachine.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2006 Mille Miglia EV-S blir jo solgt av Møller også, kanskje de har papirer? Møller solgte disse men ikke til Sharan/Alhambra så det er ikke tüv på de bilene kun til A4 og touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 Gjerde & Byring har aldri tatt inn EV-S og følgelig har de heller ikke TÜV-papirer til den Møller har ikke tatt inn denne felgen til Sharan/Alhambra, og har heller ikke TÜV-papirer for denne felgen til min bil Da var jeg like langt (eller kort) : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...