#1 Skrevet September 6, 2006 Disse feilmeldingene fikk jeg opp ved diagnosekontroll på motoren: Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0005 5 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Readiness: 0000 0000 Noen som kan si noe mer om dette enn at jeg må levere inn på verksted? Og en stor takk til Bjørn Badowski for diagnosekontrollen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2006 Disse feilmeldingene fikk jeg opp ved diagnosekontroll på motoren: Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0005 5 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Readiness: 0000 0000 Noen som kan si noe mer om dette enn at jeg må levere inn på verksted? Og en stor takk til Bjørn Badowski for diagnosekontrollen! Jeg ville gått rett på og byttet den temp.-saken F265. Denne kan nok dra med seg feil som at motoren går for magert bl.a. Ser også at du hadde noe feil på startsperren, men det er nok ikke noe å bry seg om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2006 Startsperren er ikke noe å tenke på, da dette skyldes broren min som prøvde å starte bilen med nøkkeln til A6'en sin... Haha... Bomma litt der. Men er den tingen dyr å kjøpe? hva med skiftinga? Lett jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Hvis du finner ut av 17947 (F36) så er jeg meget interessert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...