Lakkere "båttreverket" mitt i A4 B5`n,hvordan få løst alt?

Anbefalte innlegg

Skal ta ut treverket i bilen min og lakkere det eller bytte til Alu i fra S4,lurer derfor på hvordan jeg får løst følgende deler?

Listene på dørene er greie,bare og demontere trekket og ta av klipsene,samme med halve dashen der hanskerommet sitter.Men hvordan får jeg av listene som går over midtkonsollen og den lille biten på vesntre side av rattet ut mot døren?

Samme med platen rundt gearmasjetten (Mulig man får av klipsene når jeg tar av gearmansjetten og kommer under?) og askebegeret? Hvordan får jeg av de?

Har noen en How-To hadde jeg blitt meeeget takknemlig. :tilber::rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står vel ganske godt beskrevet hvordan man gjør det her http://www.audiworld.com/tech/int21.shtml

Se spesielt de tre siste bildene.

Ser ut som det er litt skruing involvert, ja... :)

Klipsene under platen rundt mansjetten kommer man vel til når man fjerner mansjetten, ja. I alle fall synes jeg å huske det fra den tiden jeg hadde A4...

Merk: AudiWorld-artikkelen gjelder vel før facelift i 99, ja. Mulig innfestingen av listene er likedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.