#1 Skrevet September 6, 2006 Jaja når skal galskapen ta slutt med disse dørene. http://www.break.com/index/pimped_out_white_car.html TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 Hehe!! Den der var litt heftig ja.. Mange timer bak den bilen der vil jeg tro.. Hva gjør man ikke for å være mest harry... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2006 Å herre min skaper..........greit nok han har sikkert lagt sjela si i det men jeg synes det så utrolig teit ut : haha : : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2006 Hadde vært stas å henta dattera mi i barnehagen med noe sånt tror jeg hehe: smil : hadde nok hengt mange kids på gjerde da tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2006 Dette må da være en arabisk pimp ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2006 rått: rock : : rock : trur hjulstillinga var litt feil i tillegg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2006 Det kalles negativ camber, Kim! Og det er så absolutt hipt;) hehe.. spesielle mods kan man si, passer nok fint på den rette bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2006 Tenk så praktisk. Om fyren skulle kjøre uti sjøen ved et uhell, så kan han bare padle opp på land igjen. Akkurat som en hjuldamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2006 LOL! Sånn kan det tydligvis og gjøres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2006 hehe! så jo nestn ut som en transformer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2006 "not a bad way to spend 1.000.000$" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2006 Jiiiisssssssøøøøøssss...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2006 Vet ikke om jeg skal eller ... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2006 Vet ikke om jeg skal eller ... Hehe... Begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2006 jeg må le 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2006 litt meir fart på dørene så letter den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 12, 2006 Skikkelig godt lo ej først når ej såg panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 12, 2006 HAHA!!! ditta bin laden bruke tiå i skjul på..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...