#1 Skrevet September 7, 2006 kor kan man skaffe uisolerte kabelsko??? kjøpte nye lyssokkler hos møller men dei kunne ikkje skafe kabelskona som skulle i dei. er det nokon som veit om nokre butikker eller nettbutikker som har dette?? gjerne andre elektriske ting som ledninger og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2006 biltema? isolasjon er vel bare å plukke av hvis du ikke vil ha det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2006 Jeg regner med at du ønsker den uisolerte typen som skal rulleklemmes? Tilsvarende originale kabelsko på bilen? Disse kan kjøpes, evt bestilles hos en Hella-forhandler. I tillegg trenger du en tang som kan klemme slike, f.eks. TengTools CP51. En boks med flate 6.3 mm hunn-sko for 1,5 mm2 ledning koster i overkant av 100 kr for 100 stk. Pleier å bruke slik selv. Tangen koster rundt 400 kr http://catalogue.tengtools.com/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=T20&kat_bid=T20&dokid=3573 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2006 Würth har alt du trenger til org.kontakter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2006 Jeg regner med at du ønsker den uisolerte typen som skal rulleklemmes? Tilsvarende originale kabelsko på bilen? Disse kan kjøpes, evt bestilles hos en Hella-forhandler. I tillegg trenger du en tang som kan klemme slike, f.eks. TengTools CP51. En boks med flate 6.3 mm hunn-sko for 1,5 mm2 ledning koster i overkant av 100 kr for 100 stk. Pleier å bruke slik selv. Tangen koster rundt 400 kr http://catalogue.tengtools.com/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=T20&kat_bid=T20&dokid=3573 jepp. eg har orginale sokkler(nye) men må ha kabelsko/stifter som er uisolerte og har en slags tapp som stikker ut slik at dei henger fast i sokklane. så vanlige kabelsko og ta av isoleringen vil ikkje funka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2006 har noen inlegssåler liggende til dem hvertfal... har slike som skal inn i slik hvit sukkerbit ting vist det er det du trenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...