Innsugsslange Audi S4 (AAN)?

Anbefalte innlegg

Har fått en lekkasje på slangen fra IC til innsug. Denne er lappet med betydlige mengder 3M super 88 tape, som gjør susen for øyeblikket. : flau :

Har drevet og mailet litt etter en erstattning. Helst i Silikon, men fått lite eller ikke no svar. Fikk mail fra KRB Trading om at denne måtte lages, de hadde ikke noe slikt.

Har ikke lyst til og ringe blodsugerene på Møller og spørre om pris på ny : bh :

Er det noen som byttet denne med en i silikon, evt finnes det leverandører som har en erstattning med stålrør eller noen som har løst dette på andre måter?

Til opplysning er det std innsugsmanifoil og IC.

 

Alle opplysninger mottas med stor takk :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slangen som går fra IC og mot turboen, så byttet jeg den i går, faktisk.. Svær flenge.. he he..

 

Koster 595,- hos møller, og tar 2-3 dager å få fra tyskland. Må bestilles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) 595,- minus rabatten din, selvsagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samco TCS146 kittet, består av 3 slanger. Slangene kan også kjøpes hver for seg.

Samco_TCS146_kit.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) 595,- minus rabatten din, selvsagt

 

Jeg ringte de F....... blodsugerene på Møller i Trondheim!

De skulle ha 2065kr for slangen!!! 2065 kr!!: eek :: bråk :

Hva er dette da??? : gråter :: bråk :

Måtte bestilles fra Tyskland ja....

Kommentar fra møller mannen da jeg kommenterte den dyre prisen:

"D e jo en dyr bil da"

En slange er vel fortsatt en slange!!?!

Skal den koste ekstra bare for at den skal på en S4??

 

Det er slangen fra IC til innsugsmanifoil som er gåen hos meg....

Har vi rabatt hos Møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samco TCS146 kittet, består av 3 slanger. Slangene kan også kjøpes hver for seg.

 

Heiv meg på telefonen og snakket med Kaia hos Kollevold. De hadde to komplette sett på lager. Men skulle du bare ha en av slangene måtte de spesialbestilles hos Samco direkte. Det kunne fort gå to til tre måneder og få den.... : bh :

Må jeg virkelig bite i det sure epple og bla opp tre laken!!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slangen som går fra IC og mot turboen, så byttet jeg den i går, faktisk.. Svær flenge.. he he..

 

Koster 595,- hos møller, og tar 2-3 dager å få fra tyskland. Må bestilles.

 

 

hrrrm!!! Var du som fikk slangen min ja...:( Jeg skulle få den igår, bestilte på mandag, men der var kun en slange i rest idag ja... jaja, kanskje jeg får bestille hele sette på kollevold, men er jo stein dyrt da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heiv meg på telefonen og snakket med Kaia hos Kollevold. De hadde to komplette sett på lager. Men skulle du bare ha en av slangene måtte de spesialbestilles hos Samco direkte. Det kunne fort gå to til tre måneder og få den.... : bh :

Må jeg virkelig bite i det sure epple og bla opp tre laken!!?

Jeg ville ha kjøpt settet. Det er ikke uvanlig at de andre slangene ryker.

Det virker også som om Samco er tom for kit & for slangen du ønsker.

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Audi&engine=20v%20T&model=C4%20S6&submodel=Quattro&category=Engine&subcategory=Intake

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bruke stål istedet? Kjøp noen rustfribend og sveis og kapp i vei, bruk så silikonslange i hver av endene, og bruk restene av den gamle slangen på den tynne biten som går utfra denne?

 

Dette er vel billigste veien å gå om du kan gjøre det selv eller har noen som kan hjelpe med sveisen, rimelige silikon stusser får du fra TESS, etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bruke stål istedet? Kjøp noen rustfribend og sveis og kapp i vei, bruk så silikonslange i hver av endene, og bruk restene av den gamle slangen på den tynne biten som går utfra denne?

 

Dette er vel billigste veien å gå om du kan gjøre det selv eller har noen som kan hjelpe med sveisen, rimelige silikon stusser får du fra TESS, etc...

Har faktisk vært inne på tanken. Har forhørt meg litt med fattern som jobber i Nordsjøen. Han mente det skulle gå an og lage en sak i stål. Med en stuss på til slangen for tomgangsventilen. Så er det bare og skaffe silikon stusser og slangeklemmer....

Hvis dette ble løsningen, hadde det vært skikkelig stilig om røre var polert.

Noen som vet om noen som kan ordne det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jØss da mann!! lett match for en sveiser og noen rustfrie rørdeler det der vel, så kan du blankpolere og skjøte sammen med lekre silikon slanger, blir sikkert både billigere og bedre en orginal, + at det ser litt custom ut;)

sikkert noen som kan sveise i trondheim og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.