Bose org anlegg problemløsning

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på ledningsnettet i et orginalt Bose Dolby System levert til Audi S6 c4 1995 mod. Kunn lyd i mellomtone og diskant i fremrehøyre dør og diskant i bakre venstre dør...

 

Noen som har hatt problemer med liknende system og kanskje har noe peiling på problemløsning. Noe av det spesielle med dette anlegget er at det er forsterker integrert i hvert høytaller element.

 

På forhånd takk

 

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lenge siden jeg holdt på med dette, men sitter en forsterker i basskassen bak som forsyner bakdørene. Delefilteret sitter i dørene tror jeg. Forsterker fremme sitter i dørene foran. Jeg har ikke diskant i dørene foran, så er ikke sikker på om du har samme anlegget som meg. Har du Bose subkasse bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har ikke sett noe basskasse bak?

hvor sitter den isåfall :P

 

sitter delefilter "i" forsterkerene i dørene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har basskasse bak høyre luke i lasterommet har du ikke Bose anlegget. Da tror jeg høyutgangene på spilleren leverer direkte til dørene foran. Ikke sikker bak. Du ser det lett bak på spilleren om det er høy eller lav som brukes. I ditt tilfelle vil jeg vel anbefale å teste utgangene først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problem løst foran...

var en ledning som var gått av i døra...

 

Bak er det bare diskant... gikk kun signal bak, så får ta ut dørene og se hva som skjuler seg...

 

takk så lenge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.