HJELP!?, har bestilt styling fra Tyskland, pengene er sendt, men ingenting fått!

Anbefalte innlegg

: mad : Har jeg blitt lurt??

 

Det er nå 4 mnd siden jeg klikka meg rundt på internett for å finne noe stash til min touran, og fant meg ny underdel og bakspoiler hos ABT-Sportsline i tyskland. klikka meg rundt og fikk en pris, og dro i banken og overførte penger.. 580 euro.

 

tiden gikk og jeg fikk ingenting. derfor tok jeg kontakt med dem på mail og fikk beskjed om å legge til ytterligere 65 euro da nettbutikken dems ikke hadde regnet med frakt til utlandet. Dette ble gjort, det er nå 2 mnd siden, og jeg har fremdeles ikke fått noe!!

 

Jeg har sendt utallige mailer til abt til diverse mailadresser de har, og ikke fått noe tilbakemelding. så i ren desperasjon bestemte jeg meg for å ringe.

men jeg kommer ikke fram, får bare ett opptatt signal, nummeret er satt opp med en binde strek på slutten med en ekstra null, eller ett annet tall alt etter som hvor du skal hen i firmaet, men jeg får ikke til, hvis jeg taster inn siste nummeret blir det ikke gjenkjent.

 

Nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre.

 

ett alternativ er å ringe flissundet motorservice og høre om de har noe mulighet og komme i kontakt med dem da de har salgsrettighetene i norge. men det er jo litt teit synes jeg for jeg har jo bestillt delene direkte ifra tyskland for å spare penger.

 

hvis noen kan hjelpe meg eller har noe tips nå er jeg evig takknemlig, for jeg vet ikke hva jeg kan gjøre.

 

mvh Frank R. Los

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det tyske telefonnummeret (altså alt etter landskoden til Tyskland) begynner på en null, skal denne ikke være med.

 

F.eks. om det tyske telefonnummeret er 012-3456-789 skal du bare taste 12-3456-789 etter utenlandsprefiks og landskode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet men det fungerer ikke, får bare opptatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tel. nr er: +49 831 57140-0 tallet etter bindestreken forandrer seg alt etter som hvor du skal hen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rolleyes kom endelig fram etter å ha slått nummeret, ventet til det begynte og ringe, så trykke null som en gal.. hehe.. så varene ble sendt ifra tyskland for 2 uker siden og er nå på vei til norge.. da har jeg spart penger i allefall..

 

 

skal man bestille ting ifra utlandet så bør man kanskje ha is i magen??

 

4 mnd tok det for meg.. men så har jeg spart noen tusen og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rolleyes kom endelig fram etter å ha slått nummeret, ventet til det begynte og ringe, så trykke null som en gal.. hehe.. så varene ble sendt ifra tyskland for 2 uker siden og er nå på vei til norge.. da har jeg spart penger i allefall..

 

 

skal man bestille ting ifra utlandet så bør man kanskje ha is i magen??

 

4 mnd tok det for meg.. men så har jeg spart noen tusen og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være ett problem dette her i fra tyskland.

Har hørt om mange og meg selv har merket dette før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte felger i tyskland i januar å betalte på forskudd!!

fortsatt ingen felger å se!!!!

de lover å sende d hver gang de blir kontaktet å unnskylder seg... men d hjelper lite!!

 

Frustrert!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at tollen i Norge skal ha sitt og da, må nok fortolles før du kan hente stylingen din. Kjøpte sotede frontlykter til Golf 4 fra Tyskland, Den Norske Stat skulle ha 999,- for toll+gebyrer etterpå. Kom på totalt ca 4000 NOK. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.