#1 Skrevet September 8, 2006 Er det noen som har fått gjort dette i Norge, å få chromet plast? f.eks speil hus etc. martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2006 Nei, Men er ute etter det samme. Har ikke funnnet noen enda. Skal gi beskjed her vist eg finner noen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2006 hørt med http://www.nikkelogkrom.no/ eller norsk industrilakkering? Mener delene må belegges med en elektrisk ledende film (kobber?). Så dette på discovery i samband med med en oppussing der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2006 Jeg leita etter noe sånt for 1,5 år siden og da måtte jeg til Sverige. Vet det har kommet noe i ettertid som gjør prosessen enklere og da er det sikkert noen her hjemme på bjerget som gjør dette. Kan sjekke det opp på jobben imorra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2006 fant du ut noe ang chrome på plast??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2006 Nei, ikke her i norge men de har begynt å sprøyte på crom i bla Tyskland Se siste baldet VW Speed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2006 er ett firma i sverige som lakkere/sprøyter chrom oxo hør med urmaker rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2006 Prøv denne: http://www.sprutforsilvring.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2006 fant du ut noe ang chrome på plast??? Fant ut at det ikke var noen i Norge. Det har kommet lakk med chrome effekt som kan brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2006 Er et lakkfirma i Kodal (nær sandefjord) som skal begynne med sprøytechrome nå tror jeg, men vet ikke hvor langt han har kommet i prosessen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...