Blinklys som svikter på 82' Scirocco

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet ka som feiler blinklysene mine i front, de virker ikkje i det hele tatt. Pærene er nye, og det e ikkje dårlig kontakt. i tillegg blinker blinklys på sideskjermen og bak dobbelt så fort. Har også problemer med at parklysene virker bare av og til. Noen som vet?

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis du er sikker på at kontakt er ok på pæren, pæren er ok og det er spenning på + så må det vel være forbindelse til jord da? Sjekket dette?

 

Dårlig jord kan lage mye tull. :)

 

Har en kompis som byggde om en vectra til 2.0 16v. Der var det omtrent ingenting av lys som var ok etter ombygging (spesielt fremme på bilen, park + blink). Viste seg at det var en 0.75mm2 jord i BAGASJEROMMET som ikke var koblet til...... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jordingsfeil eller kanskje bare så enkelt som reléet i sikringsboksen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jordingsfeil eller kanskje bare så enkelt som reléet i sikringsboksen?

 

Mulig det også, men siden blink fungerer på sidene og bak, tipper jeg releet er ok. Men sjekk dette også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt at releet er defekt siden det blinker på sidene og bak. Det at det blinker på sidene utelukker også koblingsfeil eller brudd til lampene foran ved sikringsboksen pga sideblinkerne er koblet til samme kretsen som lampene foran, det er bare en forlengelse av ledningene.

 

Jeg støtter teorien om jordingsfeil. Forsøk, som en midlertidig løsning, å legg opp en provisorisk jordingskabel til blinklyset for å se om feilen forsvinner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.