Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe bremsekit framme til en 97`a4tq? Tenkte meg ventilerte og slissede skiver + greenstuff eller redstuff klosser:) Noen som har noen anbefalinger om hvor jeg kan kjøpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen,de skaffer Brembo MAX som er slissa og borra + klosser il deg ;) Er ikkr 100% sikker på om de skaffer Red/Greenstuff klosser da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar:) får bare bestelle klosser fra en annen plass omså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg kjøpe bremsekit framme til en 97`a4tq? Tenkte meg ventilerte og slissede skiver + greenstuff eller redstuff klosser:) Noen som har noen anbefalinger om hvor jeg kan kjøpe?

 

Kan også handle direkte fra Ebc brakes (turbo groove skiver og greenstuff klosser. Eventuelt redstuff, yellowstuff etc. Hvis du heller vil ha det.) i England ( http://www.ebcbrakesdirect.com ). Handlet Alt til A3`en der (skiver og klosser foran og bak og det kom på 3600.- inkl frakt fra England. Gikk også veldig raskt Tok 6 dager fra jeg bestillte til delene ble levert på døren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ørjan, ved handling fra england, slapp du da engelsk moms? og hvordan fikk du sendt bremsenehit? Regner med du måtte betale norsk mom på delene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg kjøpe bremsekit framme til en 97`a4tq? Tenkte meg ventilerte og slissede skiver + greenstuff eller redstuff klosser:) Noen som har noen anbefalinger om hvor jeg kan kjøpe?

 

Hvis du vil ha bremser som tåler noe annet enn å stå på utstilling, velg noe annet enn EBC, f. eks. Ferodo DS 2500 bremseklosser og Black Diamond slissede skiver. Kollevold selger disse, og har klosser stort sett på lager, skiver er ofte bestillingsvare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ørjan, ved handling fra england, slapp du da engelsk moms? og hvordan fikk du sendt bremsenehit? Regner med du måtte betale norsk mom på delene...

 

Engelsk moms ble automatisk trukket fra når du velger at varene skal sendes til Norge. Husker ikke hvem som leverte pakken har i Norge men var detEngelske postvesenet som pakken i utganspunktet ble sendt med. Måtte betale norsk moma på 25% ja. Likevell ble det MYE billigere en noen av de prisene jeg fikk hos Norske forhandlere. Gikk vell i underkant av 1 uke fra jeg bestillte til jeg hadde pakken og da måtte de i tillegg produsere bremseskivene iom at de var tomme på lager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det være nok å bytte skiver og klosser, eller bør man bytte kalipper også? Tenkte man skulle komme på ca 300hk, kanskje.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en tråd her inne om å bruke org. deler. TT caliper holdere og 312mm? skiver med org. caliper... Dette med DS2500 burde holde til "normalt" gatebruk ved rundt 300hk+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke dette, virker i såfall som en rimelig løsning. Takker for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var dårlig me bremser på ecs tuning.. Men det med calippere fra TT var lurt! Nå er det bare å lete etter det! ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øh??Er jo alt fra org. hull borra til "cayenne" kit for A4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig at jeg IKKE har sett godt nok.. :jegerdum: hehe.. *sjekke igjen* :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Andreas og Svein-Magnus.. Da begynner det å haste med bestilling av bremser..

 

(Og lakkering for min del..) : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.