Anbefalte innlegg

Hei, mangler ryggelys på golfen, har sjekka begge pærene og då dei er ok lurer eg på om det kan vere bryteren som er gåen?? Noken som har tips og råd ang dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min TT, plugg i fra kontakten og å skru ut ryggelysbryteren på girkassen på venstre side oppe (like foran der overføringen fra girspaken kommer).. Koster ca 200,- gjort på 5 min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm: klø : hadde av dekselet rundt girspaken og det der, men fant verken kontakt eller bryter.?. Er 6 trinnskasse til diesel det er snakk om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren er montert foran i motorrommet på selve kassa. Sitter i nærheten av overføringene. Svart kontakt med to poler/stikkere.

Ta av kontakta og lag forbindelse mellom de to stikkerne i kontakta. Skru på tenninga. Lyser ryggelyset da er det bryteren som er defekt og du kan skifte denne. Som regel 22 eller 24 mm stor mutter som kontakta sitter på/er en del av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar:klapp: Får sjå på det imorra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut løsningen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel være bare ett ryggelys, det andre blanke feltet er tåke baklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 har vel to ryggelys mener jeg, mens golf 5 har ett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf fire har to rygge lys ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut løsningen??

Jepp, var den pluggen som Bent Owe nevner lenger oppe i tråden.. Men måtte bruke 22mm langpipe for å få den ut, ellers var det en smal sak å bytte, men sjekk først om den er gåen ved å koble sammen "stikkerene" på kontakta! lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.