#1 Skrevet Mai 22, 2004 For det første, noen som har tegninger eller mål på hva rør en må ha til Golf 1 (cab)? Eller må en bare prøve seg frem, evt ta mål av de gamle? For det andre, kan alt rustfritt brukes til å lage eksos? Det som er saken er at jeg gratis får det jeg vil av rustfritt fra ca 2 - 3", rørene ble tidligere brukt på ett meieri... Er de røra brukende til slikt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2004 Vil nå tro at det går fint å bruke di meieri-røra, men tror neppe det er "glødde" rør (er det ikke det det heter?). D.V.S. at det ikke er så lett å bøye dem. Glødde rør kan en bøye, men er desto xxx-antall $ dyrere...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2004 Har nå hentet meg ca 20 m med rustfritt, fra 2" til 3". Hva er det greieste på Golf 1, 2" holder vell?? Noen som har "tegninger" eller mål på eksos til Golf 1 slik at vi kan kappe det sånn halvvegs til uten å demontere den gamle først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2004 Har ikke tegninger, men jeg kan si at 2,5" blir rimelig trangt over bakakselen. Mitt supersprint GrA ligger "smørt" oppi beskyttelsesblekket til tanken og det er under 1 cm klaring ned til bakakselen. Hadde 2" før og da var det en del mer plass. 2" burde være tilstrekkelig på en relativt original motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2004 De meieri røra kan jeg anbefale på det stærkeste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2004 Alt kan brukes, men hvor brukevennlig det er en annen ting, he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2004 Er det en GTI-motor og kanskje..? Husk at den er litt avhengig av rikitg mot-trykk også, ellers så vil den gå litt dårligere... Casper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...