#1 Skrevet September 9, 2006 lurer på ken som ordner skilt plate å klistre merker i ålesunds området? ken skal ej spør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2006 lurer på ken som ordner skilt plate å klistre merker i ålesunds området? ken skal ej spør? Prøv å sende en pm til Thorbjørn Aspehaug som er lokallagsleder eller Dag Sverre Skytterholm som tidligere har ordnet med slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2006 Dag Sverre hadde når jeg etterlyste for et års tid siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2006 Hello! Har et par skiltplater liggende, som koster 50.- (til lokallagskassa). Klistremerker er jeg tom for, men skal be om å få nye tilsendt fra klubben. Beklager at jeg ikke er så kjapp å svare, men bor i en leilighet uten internett for tida. Skiltplater kan jeg ta med på neste lokallagsmøte, ellers kan dere hente hos meg hvis dere er i nabolaget...ta i så fall kontakt på 92255430. Mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...