#1 Skrevet September 9, 2006 Tok av lyktespoilerene mine nå men lurer på hva som er den mest effektive måten å fjerne Sicaflexen i fra lyktene? Varme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2006 jeg skar bort det jeg fikk på lyktene mine, og brukte tynner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2006 jeg skar bort det jeg fikk på lyktene mine, og brukte tynner... Ok... Drittjobb med andre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2006 stanleykniv blad og varmluftspistol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2006 Takk for tipsene guys. Men bilen ble så "snill" foran uten at spoilerene gikk på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2006 Snill, eller clean? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2006 Snill, eller clean? :) Hehe,tja. Begge deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2006 hvis du har faceliftlyktene må du IKKE bruke tynner. ødeleger lykta da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2006 hvis du har faceliftlyktene må du IKKE bruke tynner. ødeleger lykta da! Jeg tenkte på det samme selv,er jo plastikkglass på de,men takk for advarselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2006 Sika har et eget løsemiddel for å fjærne rester. Dette brukes bl.a. hos bilglassmontører. Funker fremragende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2006 Du vet ikka hva det heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2006 Du vet ikka hva det heter? Husker ikke eksakt hva den jeg har vært borti heter, men det skal være en av disse (Sica cleaner eller Sika remover). Vil anta at det var sistnevnte. http://www.sika.no/index.com?get=webshop&action=view&category_id=208&lang=no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2006 Så kun ut som det funker til uherdet Sika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...