#1 Skrevet September 9, 2006 Jeg lurer på hvordan det er mulig å få slik girskifting som brukes ofte på banekjøring. Bare slik å dytte frem og tilbake. (er det det som kalles dogshift) dette er til 5cyl 20v t Deretter lurer jeg på om det er noen som produserer custom kasser og differ for AAN/ABY/ADU. som er mer egna for banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Jeg lurer på hvordan det er mulig å få slik girskifting som brukes ofte på banekjøring. Bare slik å dytte frem og tilbake. (er det det som kalles dogshift) Det er det som kalles sekvensielt girskift. Dogshiftkasser har taggete synkringer som griper i hverandre og som erstatter de glatte synkringene som er i vanlige kasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Dahlback selger slikt til 10-15000 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 Dahlback selger slikt til 10-15000 tror jeg. sekvensiel? må være årets tilbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 sekvensiel? må være årets tilbud Glemte en null er jo gitt bort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...