#1 Skrevet September 10, 2006 Tror clutchen min begynner å bli litt slitt.. skal trimme bilen mer, og må uansett skifte clutchen snart. Derfor tenkte jeg å få gjort dette før jeg trimmer videre=) Er det noen i Ålesundsområdet som kan ta på seg en slik jobb? Bilen det er snakk om er en 97` mod. A4 1.8 TQ Sedan.. Håper på litt respons:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 buimpoipi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Møller?Men kanskje det vil koste noen kroner...Tenker rundt 10-11 lapper ellerno..Hvorfor ikke investere i skikkelig clutch når du først holder på da? SPEC har jo endel bra greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 Ka pris du hadde sett for deg da? Mulig jeg kan ta det en kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2006 Snakka med møller, og de skal ha 9000 inkl clutch ferdig montert. Er ikke så veldig ille det igrunn, men er litt usikker på hva clutchen koster.. tror det kan skaffes til rundt 1000 lappen fra england iallefall.. men som sagt - kunne gjerne tenkt meg en bedre clutch, feks spec. rundt 3000 for jobben kan jeg alltids betale om det blir skikkelig utført.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2006 Snakka med møller, og de skal ha 9000 inkl clutch ferdig montert. Er ikke så veldig ille det igrunn, men er litt usikker på hva clutchen koster.. tror det kan skaffes til rundt 1000 lappen fra england iallefall.. men som sagt - kunne gjerne tenkt meg en bedre clutch, feks spec. rundt 3000 for jobben kan jeg alltids betale om det blir skikkelig utført.. Skikkelig blir det. skal tenke litt på det.. Skal skifte girkasse på en tdi 4motion i morgen så jeg må høre om det er ledig på verkstedet fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2006 ok:) bare gi beskjed du.. har det ikke så veldi travelt, men må få det gjort snart:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...