#1 Skrevet September 10, 2006 Var en tur innom gatebil i går: Resten av bildene finner dere her: http://gallery.raboc.org/06_Gatebil_Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Flotte bilder! Skarpe og bra til tross for mye tele (ser det ut til). Hva slags kamera og optikk bruker du? Dette var ganske kult, david mot goliat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2006 Flotte bilder! Skarpe og bra til tross for mye tele (ser det ut til). Hva slags kamera og optikk bruker du? Takker :-) Er ikke alle bildene som er like skarpe, dog... Bruker et Nikon D70 med Nikon 80-400mm, og alle bildene er tatt på frihånd - burde sikkert brukt et stativ, men det får jeg ikke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2006 hadde ikke noe skikkelig kamera fordi det ble stjålet for en stund siden, men tok noe bilder med mobilen for moroskyld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2006 2 til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2006 noen her som har noen bilder el film med meg på fra lørdagen? en rød s2 coupe med hvite comp felger og s2 fanger og evo vinge??? Jeg ødela kameraet mitt i fylla på fredagen så jeg fikk ikke filma eller tatt bilder selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...