#1 Skrevet September 10, 2006 Da tydeligvis ingen andre har tatt initiativ, så gjør jeg det, da det helt siden vårcruisingen har vært snakket om dette Vårcruisingen, hvor Ålesund lokallag besøkte Nordmøre lokallag, kan vel sies å være vellykket. Så hvorfor ikke gjøre det samme nå i høst, bare motsatt vei, dvs at Nordmøre besøker Ålesund? Jeg foreslår søndag 24. september som utgangspunkt. Da har vi to uker på oss til å planlegge/snakke sammen. Samtidig bør det ikke bli noe særlig senere, da det allerede begynner å bli sent på sesongen. Vi kan nå prøve å få til en diskusjon rundt dette, for å høre hvilken vei vi f.eks. skal kjøre...for en ting er i allefall sikkert, cruising blir, om jeg så må kjøre sørover alene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Ja, det gjør vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2006 Som dere kanskje har sett på sidene til Ålesund lokallag, så har de diskutert (uavhengig av denne høstcruisingen) cruising inn til f.eks. Geiranger en søndag. Man har nå kommet inn på tanken ved å "samkjøre" disse to cruisingene, og møte oss i fra Nordmøre (og kanskje Molde?) lokallag f.eks. ved Vestnes eller Sjøholt. Personlig synes jeg dette høres ut som en god ide Link: Ålesund: Cruising 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2006 For min del passer ikke 24 sept.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2006 Jeg synest at en søndag er en dårlig dag å legge noe slikt på da, jeg ser for meg sein hjemkomst, samt at sjansen for bakfyll søndags morgen er tilstede. (dog ikke noen overhengene fare for at jeg drikker) Hva med en lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2006 Enig med Helge der. Hva med lørdag den helga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2006 Ingenting i veien for at det kan være på en lørdag...men bakgrunnen for at mye skjer på søndager, er vel gjerne at det er den dagen i uken hvor de fleste har fri. Hvorvidt folk er fyllesyk og kjørbar eller ei dagen derpå får vel bli opp til hver enkelt. Der er vel sjansen også stor kanskje på lørdager... Selv skal jeg vel klare å holde meg edru kvelden i forveien hvis jeg vet at jeg skal opp tidlig og kjøre langt dagen derpå Det er bare å komme med forslag for tid, sted etc det gutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2006 Kan vi ikke si Lørdag 23 sept klokka 10.00 ved småbåthavna ved fladsetsundet bare for å ha et utgangspunkt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2006 Uansett. Bra forslag for lørdag på Ålesund sidene. Vi tar det derifra =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2006 Kan vi ikke si Lørdag 23 sept klokka 10.00 ved småbåthavna ved fladsetsundet bare for å ha et utgangspunkt da? Som Helge også såvidt har vært innom, dette må jo avtales med Ålesund også. Men for dere så skulle det vel tildels gå greit for å ha som et utgangspunkt...spørs når dere har planer om å være framme ved eventuelt møtested. For min del så passer det ikke med lørdag 23. september, da jeg ikke kommer hjem før på denne lørdagen. Og hjemme til kl. 10.00 er jeg ikke...ikke en sjanse i havet for en gang Men for min del spiller ikke det noen rolle, da jeg mer eller mindre hele tiden har vært innstilt på å gå glipp av denne høstcruisingen pga min jobbsituasjon den siste tiden Men det var jo kjekt at noen kunne vise initiativ for å få i gang en høstcruising, det ser jo ut som om det kan bli noe nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2006 Hadde vert kjekt å funne en dato som passet for deg å da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2006 Joda, sånt sett har man vel egentlig lyst til å delta på alt som foregår rundt omkring Men det er nå bare slik at når man er borte halve året, så går man glipp av diverse, det må man bare innse...det er ikke alle ganger det passer for alle. Nå er det jo snakk om at det blir cruising allerede førstkommende lørdag for Ålesund's del. Så da må man vel bare ta utgangspunkt i det hvis Nordmøre (og Molde?) lokallag skal delta. Det gjenstår å se hva som skjer til slutt... Hvis det skulle vise seg at det skulle bli vanskelig for å få en dato til å klaffe ilag med Ålesund lokallag, er det jo ikke noe i veien for at vi i Nordmøre kan lage en "egen" cruising, uavhengig av andre lokallag, hvor vi finner en dato som passer best for flest mulig av oss (?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 12, 2006 Hvis det blir allerede nå til helgen så passer det ikke for meg heller. Får ta en tur vi da Eskild:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 12, 2006 Hvis det blir allerede nå til helgen så passer det ikke for meg heller. Får ta en tur vi da Eskild:) Hehe, ja vi får gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 12, 2006 Da får dere heller vente på meg også da, til etter den 3dje, da blir vi 3:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 12, 2006 Jeg kan heller ikke førstkommende helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2006 Her var de firehundre meininger hehe...Fåreslår de blir søndag 24 selv om de er supervikend denne helgen, men på søndag e de jo bare bulke cross.... Høres ut som de er da de passer best for nordmøre lokallag.. Fåreslår vi møter dem på vestnes å kjører opp trollstigen. Vist vi kjører geiranger å spiser der etterpå, blir de sikkert litt seint for nordmøringene som skal litt lenger hjem. Men valdalen har vel mat åsså... mvh per ove Tilbake til opprinnelig plan.. Høres dette bedre ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2006 Tilbake til opprinnelig plan.. Høres dette bedre ut ? For mitt sitt vedkommende så høres dette bedre ut ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2006 Søndag førstkommende stiller jeg, passer utmerkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 23, 2006 Det blir cruising i morgen! Oppmøte ved Shell-stasjonen på Rensvik i morgen kl. 11.30! Regner med avgang cirka kl. 11.45, slik at vi har rimelig tid til å nå fergen som går i fra Molde kl. 12.45. Etter fergen kjører vi til Sjøholt, hvor vi møter gjengen fra Ålesund lokallag. Hva som skjer videre vil tiden vise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 24, 2006 Noen bilder fra turen ligger her: http://www.carplanet.nu/?side=galleri&gid=31 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 24, 2006 Jeg har lagt ut mine bilder under mediaforumet Nordmøre @ Ålesund: Høstcruising via Trollstigen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...