#1 Skrevet September 10, 2006 Her kan alle lokallagsmedlemmene legge inn bilder av sine flotte biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Er det ikke nettopp det du har gjort nå da? Her er SLC`n min: Og her er 198`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2006 Min, som ikke ligner grisen lengre (Beklager om det ble stort..*lat*): Vedlagt er 90Q'n min. langt ut på et jorde/grus-grop/"p-plass" og ned i en vannpøl, og der stod den gitt. Den ene gangen jeg stod fast i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2006 Min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2006 A4'en min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2006 80en (som snart må selges... ) Og S4en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2006 S2`n.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2006 Får vel slenge ut noen jeg også da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2006 A4-en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2006 her er link til min:) http://s86.photobucket.com/albums/k109/S2ole/ mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2006 Noen av mine også da. Quattroen. Caddyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2006 Og her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2006 min s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2006 Hører vel til Ålesund lokallag jeg også... så her er mine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2006 Slenger meg med her jeg også. Har ikke fått møtt lokallaget, annet at jeg har sett noen sjeler på Kristiansunds treffet. Har aldri passet med møter osv. Dette er bilen slik den ser ut nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 12, 2006 Slenger meg med her jeg også. Har ikke fått møtt lokallaget, annet at jeg har sett noen sjeler på Kristiansunds treffet. Har aldri passet med møter osv. Dette er bilen slik den ser ut nå. Fin bil ja. Tar jeg mye feil om jeg sier du har tatt bilde utenfor Møre Interiør på Giske? Der jeg jobber jo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2006 stemmer det. Var på en liten rundreise på øyene, for å vise dama litt rundt. Så endte det med at jeg kjørte ned en ukjent, mørk, stormfull og gjengrodd åkervei. Helt til jeg kom til en stor bygning med noen kontainere rundt. Der var det ingen vei videre. Tok noen bilder og stakk fra stedet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 12, 2006 Så endte det med at jeg kjørte ned en ukjent, mørk, stormfull og gjengrodd åkervei. Helt til jeg kom til en stor bygning med noen kontainere rundt. Der var det ingen vei videre. ...hva skjedde så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 12, 2006 Dette grenser vel til hva man kan kalle ARKIVFOTO, men sånn er det når bilen står parkert i garasje.. Så lenge den ikke blir stjælt skal den alltids finne veien til asfalten igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 12, 2006 Her er da "gullet" mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 13, 2006 Svenskefans golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 13, 2006 Dette grenser vel til hva man kan kalle ARKIVFOTO, men sånn er det når bilen står parkert i garasje.. Så lenge den ikke blir stjælt skal den alltids finne veien til asfalten igjen... Så forresten bilde av deg på BT.NO når du ble stoppet av "den riktige" onkel blå. Knallbra: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 25, 2006 Legger ut noen nye jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 28, 2006 Skal vel høre til her ej me Her er bilder av bilen min slik den såg ut da eg kjøpte den : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 5, 2006 her er da cabben min;)....enjoy: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...