#51 Skrevet April 13, 2008 Min : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 2, 2008 min s4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 5, 2008 Her er då min Passat 3B 98 modell: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 14, 2008 Et par bilder av bilen til Henrik Kjelstadli etter forespørsel fra eigern selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 15, 2008 Golf mk3 cab 2.0l med vr6 understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 15, 2008 Golf mk3 cab 2.0l med vr6 understell. Kledelige felga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 15, 2008 Enig, felga gjorde utrolig mye på bilen. Spesielt når jeg fikk senka litt også Orginale audi tt felga foresten ( tt parabol ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 23, 2008 Orginal Golf mk4 med liten motor 1.6l Men funker til mitt bruk. Ta det med ro, den skal senkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 23, 2008 Den der ser jeg omtrent dagelig gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 21, 2008 Hvor ser du den daglig? hehe kjører igrunn mye med den. Sikkert mellom byen og fremmerholen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 21, 2008 Hvor ser du den daglig? hehe kjører igrunn mye med den. Sikkert mellom byen og fremmerholen På samme plass hver dag, mellom 8 og 16. Jobber i Ulstein, grå A4 avant. Pleier å stå på motsatt side av innkjørselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 22, 2008 Ahh Det er du det ja. Hvor jobber du da? Har tenkt over det et par ganger, tenker liksom at jeg ser deg hver dag Må se om jeg husker på deg tidlig om morningen da blinke til deg hehe fin bil du har foressten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 29, 2008 Ny medlem her men slenger ut eit bilde jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 30, 2008 Ny medlem her men slenger ut eit bilde jeg og.. Fin bil du he fått dej tak i da:) Kasta "velibra" prosjektet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 30, 2008 Ny medlem her men slenger ut eit bilde jeg og.. Flott bil:) Møtte ikkje ej dej i Ålebyn på fredag??? Skal tru om det var i Breivika en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 1, 2008 Takktakk for det Jo det kan stemme..kona hadde den til ellingsøya en tur,så er ik umulig det.. så du kjenner til velibra prosjekte? nei kasta var vell så,men den står på stedet vil.lenge sida jeg har gadd å se på den i det hele..heh,snakk om tid/gidd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 1, 2008 Kommer vel på Hareid treffet Endre? søndag kl 14:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 2, 2008 Klart de Torkjell..ser litt sarvis ut da me ett vinterdekk å en UHERJA bakfangar men må ha pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 7, 2008 Takktakk for det Jo det kan stemme..kona hadde den til ellingsøya en tur,så er ik umulig det.. så du kjenner til velibra prosjekte? nei kasta var vell så,men den står på stedet vil.lenge sida jeg har gadd å se på den i det hele..heh,snakk om tid/gidd. Du tipsa meg om det når jeg bodde i fosnavågen, så las jeg litt om det på bilforumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...