#26 Skrevet Oktober 6, 2006 Flere bilder fra Giske ja:) Her er da min A4 som jeg kjøpte i sommer... herlig bil... 1.8 tq bsr steg1+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 10, 2006 Par bilder av a3'n min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 11, 2006 Fikk tatt noen nye bilder i dag når det var sol.. Fant ut jeg måtte ha noen nye før sesongen tok slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 12, 2006 Her en min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 13, 2006 Jetta Einser GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 15, 2006 Min s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 7, 2006 Min s2 Hehe, bilen din går for dårlig.. Tenk om den gikk bedre, så ble bilen midt på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 7, 2006 Min s2 Hehe, bilen din går for dårlig.. Tenk om den gikk bedre, så ble bilen midt på bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 9, 2006 Da har jeg også kjøpt meg Audi. Vinterbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 9, 2006 Men må nesten få velkommen han Daniel, endelig har han tatt til forunft å kjøpt seg en audi:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 9, 2006 Da har jeg også kjøpt meg Audi. Vinterbil Jeg VISTE du var en skap-audi (Meldt deg inn i klubben å greier... Går vel til bøvels med japsn å møkkaforumet deira no;)) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 9, 2006 Neida. Japsen skal tilbake på veien snart. Må ha en bil som virkelig går ann å spinne me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 9, 2006 Neida. Japsen skal tilbake på veien snart. Må ha en bil som virkelig går ann å spinne me Turboen din er beslaglagt,så tror det blir ei stund til hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 19, 2008 Kan kanskje OPPDATERES litt denne tråden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 19, 2008 Nytt etter bildene ble tatt: klubbmerke under høyre baklykt og klubbplate foran. Snart: senk og sommerfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 26, 2008 Ny bil på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 26, 2008 Må vel ha en update her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 27, 2008 Update: go'e gamle 90Quattroen (over) ruller videre på østlandet et sted, så jeg har denne istedet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 27, 2008 Ny bil på plass Kremen bil! du trenger ikke litt mer fart i dieselen din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 27, 2008 Kremen bil! du trenger ikke litt mer fart i dieselen din da? Det kan altids vurderes spørs litt på pris og moment/effekt kurver... men den flytter seg ganske godt slik den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 27, 2008 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 2, 2008 Update herifra også da. Blir gjort litt småting før sommeren kommer, men bilen er fortsatt den samme: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 2, 2008 Slik ser min ut inntil videre, men er vel på tide å få på ballettskoene igjen snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 6, 2008 For slenge ut noen av min å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 13, 2008 A3en Nye bilder kommer etterhvert når sommertøflene kommer på til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...