Anbefalte innlegg

Skal snart starte og lage ny eksos til min TT, blir fra kat og bak. Ønsker en rå lyd men ikke for mye bråk inni ved vanlig crusing. Hvilket merke av rør bør jeg velge? Hva slags lydempere og hvor mange? Noe som her noe erfaring her?

 

Laget til min A4 av Simons rør sist, med 3 dempere fra samme merke. Demparne var rake tvers igjenom og jeg tror ikke de hjalp stort gitt. Ble litt for mye bråk. Men hadde da 3" fra turbo og ut. Tips om rå lyd ved pådrag men ikke ved crusing tas i mot med takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte Bsr hos autopower til ca 5500 og kan trygt anbefale det. Akkurat passe med lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du veit at EISENMANN er tingen Jon E!!! Grrrrrrrr også ser det macho ut akuratt som eier`n!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du veit at EISENMANN er tingen Jon E!!! Grrrrrrrr også ser det macho ut akuratt som eier`n!!

 

TThomaz

 

Hvor finner jeg det? Hvordan er lyden? Må jo ha litt lyd, har hørt flere TTèr som har byttet eksos og de høres jo nesten ut som orginalt .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kutt ut den lille potta etter katalysatoren. Tror du vil få en grei men ikke overdøvende lyd av det. se bildet

 

701446.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kutt ut den lille potta etter katalysatoren. Tror du vil få en grei men ikke overdøvende lyd av det. se bildet

 

Takk for tips, så pent ut dette også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.