#1 Skrevet September 10, 2006 Jeg vil gjerne ha satt på andre front lykter til min audi 80 1994 modell.Er det noe jeg kan gjøre med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Ja, det er det. Det finnes to typer doble lys, den ene har H4+H1 pærer, den andre har linse til nærlyset og bruker to H1 pærer, også kjent som RS2 hovedlys. Her er et bilde av den doble H4+H1 lykta, som finnes på Coupe, Cabrio og 80 V6. Og her er et bilde av RS2-lykta. I begge tilfeller må du ordne blinklyset da alle bilene med doble hovedlys har blinklys i fangeren. Hvis du har originale tåkelys på din 80, holder det å bytte plastlistene for å montere blinklys som på det øverste bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2006 Ja, det er det. Det finnes to typer doble lys, den ene har H4+H1 pærer, den andre har linse til nærlyset og bruker to H1 pærer, også kjent som RS2 hovedlys. Her er et bilde av den doble H4+H1 lykta, som finnes på Coupe, Cabrio og 80 V6. Og her er et bilde av RS2-lykta. I begge tilfeller må du ordne blinklyset da alle bilene med doble hovedlys har blinklys i fangeren. Hvis du har originale tåkelys på din 80, holder det å bytte plastlistene for å montere blinklys som på det øverste bildet. tenkte å legge til bilde her så du fikk se men.hvis du går inn på profilen min så ser du bilen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...