#1 Skrevet September 10, 2006 Har den det? Evt. fra et årstall/-modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2006 Vi hadde en '99 på gamlejobben som ble kollisjonsskadet...den hadde iallefall galvanisert karrosseri.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2006 Når man ser tilstanden til mange av de eldre T4er som ruller rundt, spesielt godt brukte Transportere som har sett lite vedlikehold, så vil jeg våge å påstå at de ikke er galvaniserte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2006 Når man ser tilstanden til mange av de eldre T4er som ruller rundt, spesielt godt brukte Transportere som har sett lite vedlikehold, så vil jeg våge å påstå at de ikke er galvaniserte. Det er akkurat det jeg stusser på også. Har sett flere av disse med rust i skjermer og ellers nedre deler av karrosseriet. Mens andre annonserer med at T4en har galvanisert karrosseri. Tror jeg antar det samme at disse ikke har galvanisert karrosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2006 Det er meget mulig at galvanisering ble innført midtveis i produksjonen, hele bilen fikk jo en generell overarbeiding mot slutten av 90-tallet, så det kan godt ha blitt innført da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2006 Tror den er satt sammen av EL-forzinkede plater slik somm alle andre drittbiler som skryter på deg at de er galvanisert er. Men det er langt fra så bra som dyppede biler som Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...