Har T4 galvanisert karrosseri?

Anbefalte innlegg

Har den det? Evt. fra et årstall/-modell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde en '99 på gamlejobben som ble kollisjonsskadet...den hadde iallefall galvanisert karrosseri....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man ser tilstanden til mange av de eldre T4er som ruller rundt, spesielt godt brukte Transportere som har sett lite vedlikehold, så vil jeg våge å påstå at de ikke er galvaniserte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man ser tilstanden til mange av de eldre T4er som ruller rundt, spesielt godt brukte Transportere som har sett lite vedlikehold, så vil jeg våge å påstå at de ikke er galvaniserte.

Det er akkurat det jeg stusser på også. Har sett flere av disse med rust i skjermer og ellers nedre deler av karrosseriet. Mens andre annonserer med at T4en har galvanisert karrosseri.

Tror jeg antar det samme at disse ikke har galvanisert karrosseri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meget mulig at galvanisering ble innført midtveis i produksjonen, hele bilen fikk jo en generell overarbeiding mot slutten av 90-tallet, så det kan godt ha blitt innført da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den er satt sammen av EL-forzinkede plater slik somm alle andre drittbiler som skryter på deg at de er galvanisert er.

Men det er langt fra så bra som dyppede biler som Audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.