#126 Skrevet Juni 12, 2004 Her kan du melde deg på: http://www.vwaudi-club.no/?s=treff&PHPSESSID=eb0c1d00ebcce4f9154bb426cc00ff16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 13, 2004 må man forhåndpåmelde seg, eller holder det om man melder seg på der nede? er usikker på hvilken bil jeg kjører, og om jeg kjører caravelle diesel er bane lite aktuelt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 13, 2004 Man kan melde seg for banekjøring ved oppmøte, det er jeg nesten 100% sikker på. En slik ordning har det ihvertfall vært tidligere. Kostet da en hundrings ekstra, men hva betyr vel det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 14, 2004 Kommer jeg og sammen med en hel gjeng fra Hugesund , vi kjører på fradag så vi er der natt til Lørdag, Skal bo i telt har gjort det de siste tre gangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 14, 2004 Noen som vet åssen været kan bli til helga da? Her oppe er det mye vind, en god del regn og ikke særlig varmt.... Så jeg håper å få litt go`vær til helga!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 14, 2004 " Program og mer informasjon om det som skjer på baneområdet blir lagt ut senere. " Noen som har noe info snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 14, 2004 Pleier alltid å være bra vær !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 14, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Pleier alltid å være bra vær !! Det er jo flott, men blir det det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 14, 2004 som regel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 16, 2004 I følge NRK skal det bli 13 grader, vind og regn!! hmmm... ble litt i tvil om våler tur akkurat nå... ACR var også ok, men ikke KULT takket være masse regn. tenketenketenke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 16, 2004 Vi har hatt fint vært på Våler i alle år... Gud er nok med oss i år også får vi satse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 16, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Vi har hatt fint vært på Våler i alle år... Gud er nok med oss i år også får vi satse på? Hvis det er Gud vi skal satse på tror jeg det blir en stor sky over meg.... er det noen RÅ biler som kommer i år da? Treskomannen? Aqualene? noen sport q'er? her er foresten været: http://www2.nrk.no/nyheter/ver/?kart=24&stad=33&sprak=non 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 16, 2004 Aqua-Lene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 16, 2004 Ruth raising? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 16, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Aqua-Lene? En rosa farget A4tq med TS i frontruta..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 17, 2004 Jaja, da tror jeg at begge bilene (Passat`n og Golfen) skal være klar for helga. Kom akkurat inn fra garasjen nå. Har bytta bremser på "trekk-vogna" og limt hjulbuelister (atter en gang...) på "bane-racer`n". Kanskje jeg slipper å kjøre med teip på alle hjulbuene mine, sånn som jeg måtte på Rudskogen i fjor.... Forresten noe dritt å få av gaffa-teip som har stått på fra August til Juni....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 17, 2004 Opprinnelig postet av Fredrik Tessem her er foresten været: http://www2.nrk.no/nyheter/ver/?kart=24&stad=33&sprak=non Ja de prognosene ser ikke helt lovende ut. Får håpe været ikke blir så ille da. Det favoriserrer ikke oss "toppløse" VG Våler vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 17, 2004 Det blir sikkert bra! En må jo være optimist! Men hvorfor er det meldt varmere i Oppland enn i Hedmark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 18, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Det blir sikkert bra! En må jo være optimist! Men hvorfor er det meldt varmere i Oppland enn i Hedmark? Riktig side av Mjøsa.....!! Fint vær her i dag. Blir bra det her!! Gleder meg fært.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 18, 2004 Jaja får nå håpe det blir bra... Men jeg tar med VACN paraplyen min bare for å være sikker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 18, 2004 Vorsprung gegen Våler... da sees vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 18, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Riktig side av Mjøsa.....!! Fint vær her i dag. Blir bra det her!! Gleder meg fært.... ehm.. GAL side av Mjøsa Svein-Erik.. og det VET du.. Ikke helt bra vær her idag.. regn.. så ser ikke lyst ut med tanke på vålertreff dette.. Men det finnes ikke dårlig vær når man skal på treff! (selv om det kanskje ikke blir så gøy i telt om det regner.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 19, 2004 Ikke akkurat spesielt godt vær i dag....håper det blir bedre til i morgen søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 20, 2004 FY FAEN så kaldt og bedritent det var lørdag kveld! I dag ble det jo nooooe bedre da, men ikke varmt akkurat. Men for de som er der kun for banekjøring var det jo genialt at det var så få edit: må jo få takke Jørn A som lot meg få være med i MTM RS6en DET var noe for en 2.2TQ fantast det! Sporty at medlemmer stiller opp slik for hverandre Så hvis folk kan orke (denne gangen) å benytte mediaforumet og ikke legge inn X ant vedlegg i denne tråden... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 20, 2004 Kjente det knaket i både bremser og knær, lite sommer på Våler i år. Moder jord spanderte mer enn en gratis bilvask på meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...