#1 Skrevet September 10, 2006 Hei noen som har et sett med 18 toms felger som har 5*112 boltsirkel og 45 innpress... visst det er dekk på dem er det en fordel.... Trenger disse veldig fort pga problemer med biltilsynet... va der på kontroll og dem likte ikkje nye felgene mine :-(. Visst det er noen i tromsø som har lyst å bytte låne felger med meg noen dager og hjelpe en "kompis i nød"... Så send ei melding til 90676346 __________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2006 Har desverre ingen jeg Mine er 5*100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2006 Har et sett med de er jo litt unna da..På Sortland..Skal oppover den 22 sept hvis ikke det er for sent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2006 Mats e litt skjeldent på nett, så send han like gjerne ei sms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2006 send en melding til mitt mobil nr. er svært sjelden inne på nette! Mvh Mats Greger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...