#1 Skrevet September 10, 2006 Som topic sier, er det mulig å bytte ut det rattet jeg har i 80'n min m/airbag (det med 4 eiker) med et sportsratt m/airbag fra en A4 f.eks (det med 3 eiker)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Ingen som vet om ratt fra tidlig A4 går rett over på 95mod? Har ikke lyst til å ha det kjedelige rattet som står bilen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Selve rattet skal vel passe men spørst om airbagen har samme spenning som det andre... Skal veeeeldig lite til for å utløse airbagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 Hmmm...ok! Takker for svar:) Har lyst på et annet ratt, men ikke et som smeller i trynet på meg mens jeg kjører: eek : Får sjekke opp om det er forskjellig spenning i disse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2007 Har ikke fått sjekket opp dette jeg. Er det noen som vet om det er samme spenning på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...