Deling av fordeler til Golf II GTI 16v

Anbefalte innlegg

Noen som veit hvordan dette gjøres enkelt?

 

 

 

sitter og funderer på om jeg skal kjøpe ny fordeler eller om jeg rett og slett bare skal kjøpe hallsensoren.. ser at krogslund selger "impulsgiver" til rundt 500 ..

 

 

men så var det jo det med å dele opp hele greia da..

 

noen som har gjort dette før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordeleren er samme som på Polo (mer eller mindre) Skal være en stift du kan ta ut, så skal hele fordeleren være lett å ta fra hverandre. Stiftene i mine sitter dog utrolig hardt. Ga opp og kjøpte ny på ebay

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tenker på den stifta som sitter i bunn? inn mot blokka der sitter den en tverrplugg som jeg ikke har mulighet til å rikke noen helst slags plasser desverre!

 

 

hva heter fordeler på tysk da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tenker på den stifta som sitter i bunn? inn mot blokka der sitter den en tverrplugg som jeg ikke har mulighet til å rikke noen helst slags plasser desverre!

 

Den sitter hardt, men om du får slått hardt nok går det. Har vært ute med denne på en 16v fordeler. Du må bare få satt opp fordeleren i ei skrustikke, så den sitter skikkelig.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg prøve det :)

 

 

finne noe egnet redskap til jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.