#1 Skrevet September 11, 2006 Er det noe interesse for å dra inn til Harald Huysman og kjøre litt? Her er prisene: GENERELT Drop-in heat * kr 155,- Medlemskjøring * kr 125,- Medlemskort kr 150,- Ulykkesforsikring kr 20,- * inkluderer ikke briefing VÅRE TILBUD Man-fre fra kl 2200-2300 kr 100,- pr. heat Lørdager etter kl 1800 kr 80,- for vanlig kjøring kr 65,- for medlemskjøring Søndager Kjør 3 heat - betal for 2 Vi har legitimasjonsplikt på fylte 15 år. Gyldig bevis er pass, bankkort m/bilde eller Postens ID kort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2006 Kunne vært morro det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2006 helt klart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2006 moro ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2006 Da er det ihvertfall interesse...når passer det? For min del er det etter kl. 20:30 på hverdager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2006 kvelden er best ja.. jeg kan ikke før neste uke så dere får bare ta en testtur, så blir jeg med neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2006 etter 20.00 ja. har aldri kjørt gocart før... er vel på tide... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2006 Jeg har vel kjørt min siste gokart tur tror jeg pga. ryggen, så blir vel ikke med å kjøre, men kan jo bli med fordet, så kan jeg knipse noen bilder av de svette trynene deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2006 er helt klart med... Håper vi får tidstillegg på gutta som veier under 100 kg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2006 Dette må man få med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2006 Ettersom de fleste har lyst, så kanskje vi kan gjøre dette som ett alternativt lokallagstreff neste tirsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2006 Har de go-kart med tvillinghjul også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2006 Jeg er med tirsdag neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2006 alternativt tirsdagsmøte er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 13, 2006 er helt klart med... Håper vi får tidstillegg på gutta som veier under 100 kg... Helt klart Bør være krav til en viss BMI for å delta her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 17, 2006 Ser ut som mange vil kjøre på tirsdag da.....skal jeg bestille tid eller skal vi dumpe innom og se hvor mange vi blir. Er sikkert andre utenom Follo lokallag som har lyst også, så bare heng på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 17, 2006 hvor mange må vi være for å "fylle" banen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 17, 2006 hvor mange må vi være for å "fylle" banen da? Jeg kommer, da er det fullt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 17, 2006 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 17, 2006 jeg er med, blir det en matbit også? og når møtes vi.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 17, 2006 Ringer å sjekker det imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 17, 2006 Jeg er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 18, 2006 Har ringt ett par ganger idag men ikke fått noe svar.... ser åpningstidene er fra kl 16:00: klø : Men her er litt info: Spørsmål og svar Hva er et heat? Et heat er 9 minutter kjøring med plass til 10 førere. Man rekker ca. 10-15 runder på 9 minutter, og rundetidene blir vist på en skjerm over banen underveis, i tillegg blir tidene skrevet ut på en printer i depotet. Det starter et nytt heat hvert tiende minutt i hele åpningstiden vår. Hva koster det? Et vanlig drop- in heat koster 155,- pr.person og da er alt inkludert, unntatt forsikring. De fleste velger å kjøre minimum 2 heat med 10 minutters pause i mellom. Se også priser på arrangementer. Så da er mitt forslag å bare møte der rundt kl 20:00 i morgen tirsdag 19 sept. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 18, 2006 roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 18, 2006 Æppæppæpp! Min gode kollega på min venstre side sier at banen er opptatt til bedriftscup i morgen mellom kl. 19-21. Dette veit han helt sikkert, i og med at han kjører i denne cupen selv (men ikke i morgen, for da jobber vi sammen til kl. 21:(). Ring og sjekk dette, så dere ikke blir skuffa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...