Anbefalte innlegg

tror nok vi må lage en egen poll i denne tråden for å se om det er behov for en ny tråd...

 

Forøvrig var det veldig morro med grisekjøring i dag... Siste heatet ble ikke akkuratt effektift for min del... Her ble det mer FOKUS på DRIFTING

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok vi må lage en egen poll i denne tråden for å se om det er behov for en ny tråd...

 

Forøvrig var det veldig morro med grisekjøring i dag... Siste heatet ble ikke akkuratt effektift for min del... Her ble det mer FOKUS på DRIFTING

Dårlig unskyldning! :P Du ble frakjørt av din argeste konkurrent.... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Du slo meg med gressklipper i dag. det innrømmer jeg. Men jeg slo deg med ordentlig bil på rudskogen i fjor...

Er litt forskjell på å være mann på 107 kg da og en liten flis på 70kg når man kjører grassklipper ;)

 

Men du slo meg ikke på drifting. Der var jeg bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du slo meg ikke på drifting. Der var jeg bedre :)

Det drifting greiene er bare en dårlig unnskyldning....

 

Men var uansett kanon gøy å være med i dag! All honnør til gutta for flott initiativ! Er så klart med neste gang også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo mulighet til å kjøre fra deg i første heatet, men det klarte jeg ikke. Derfor bestemte jeg meg for å ha et effektivt heat og et show heat... (fikk faktisk applaus for den første driften alla hafsengen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo mulighet til å kjøre fra deg i første heatet, men det klarte jeg ikke. Derfor bestemte jeg meg for å ha et effektivt heat og et show heat... (fikk faktisk applaus for den første driften alla hafsengen :)

 

du glemte å ha ene foten barbent opp i lufta for å kopiere hafsengen:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er hva OleC egentlig dreiv med....

 

+ Magne som shower bak Andreas

IMG_8660-1.JPG

IMG_8674-1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kult ut, for kanskje slenge meg med neste gang, hvis jeg rekker. nå har vel kenneth J en mal sikkert liggende på sånn cup kjøring, ifra når det var kjøring i drammen en stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget gøyalt lokallagsmøte. Dette må vi gjøre mer av utover mørke høst-/vinterkvelder. Det var godt å se at det ikke ble krasj mellom å jobbe kveldsskift og få med seg go-kart-kjøring:). Men neste gang skal jeg ha på meg noe annet enn vernesko....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alle vi menn gjør: Det var ikke meg, men bilen som var dårlig! Herre kong sverre, den karten min hadde jo bare 3 hjul.. ikke rart det gikk sakte!

 

Flott tabell John-Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alle vi menn gjør: Det var ikke meg, men bilen som var dårlig! Herre kong sverre, den karten min hadde jo bare 3 hjul.. ikke rart det gikk sakte!

 

Flott tabell John-Arne!

 

...og vi skal ikke se bort fra at noen hadde bytta ut grassklippermotoren med startmotoren fra den automatiske Golfen din:nana:......

 

Skikkelig flott tabell, John Arne. Du er en racer på regneark. Ikke bare på banen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes John Arne skal ha kompliment for tabellen, men føler vel egentlig at den kunne vært røffere om tallene i kolonnen for kart # hadde vært midtstilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes John Arne skal ha kompliment for tabellen, men føler vel egentlig at den kunne vært røffere om tallene i kolonnen for kart # hadde vært midtstilt.

 

Kanskje burde det ha vært en poll på dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje burde det ha vært en poll på dette....

 

 

Ser jaggu meg sånn ut: rolleyes

 

 

Dette var bare en teaser, som i å pirre dere litt:p

Må få testa alle(!) funksjonene i Excel først...

 

 

Men over til noe morsommere.

Jeg har forhørt meg på jobben om mulighet for å låne kantina med storskjerm og Schvære høytalere så vi kan kjøre litt WRC på PS2 eller lignende.

Dette syns fabrikksjefen var ett bra tiltak men ville gjerne tenke litt på det.

 

Så FGL + andre klubbmedlemmer med ev slektninger, er det noen som helst interesse for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men over til noe morsommere.

Jeg har forhørt meg på jobben om mulighet for å låne kantina med storskjerm og Schvære høytalere så vi kan kjøre litt WRC på PS2 eller lignende.

Dette syns fabrikksjefen var ett bra tiltak men ville gjerne tenke litt på det.

 

Så FGL + andre klubbmedlemmer med ev slektninger, er det noen som helst interesse for dette?

 

Meget god ide! Men det må gjerne vente til litt uti november for min del. Er fint å få pause fra møkkavær og høstdepresjon ved å kjøre litt virtuelt gris:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart det. få opp en poll om det, kan jo lage et fint regneark på det også i excel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart det. få opp en poll om det, kan jo lage et fint regneark på det også i excel

 

Her aner jeg en mulighet for grafer i excell... :tilber:

 

MED farger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her aner jeg en mulighet for grafer i excell... :tilber:

 

MED farger??

 

 

og kanskje 3D grafer også, bare for å få de helt 110%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jaggu meg sånn ut: rolleyes

 

 

Dette var bare en teaser, som i å pirre dere litt:p

Må få testa alle(!) funksjonene i Excel først...

 

 

Men over til noe morsommere.

Jeg har forhørt meg på jobben om mulighet for å låne kantina med storskjerm og Schvære høytalere så vi kan kjøre litt WRC på PS2 eller lignende.

Dette syns fabrikksjefen var ett bra tiltak men ville gjerne tenke litt på det.

 

Så FGL + andre klubbmedlemmer med ev slektninger, er det noen som helst interesse for dette?

 

Drit i poller og exel ark... Dette må vi gjøre.... Kjører gjerne også gt4, og einser på ringen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i poller og exel ark... Dette må vi gjøre.... Kjører gjerne også gt4, og einser på ringen :D

 

Dette må vel egentlig være det mest naturlige alternative:klapp:. Einser på Ringen og UrQ på isbane:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel egentlig være det mest naturlige alternative:klapp:. Einser på Ringen og UrQ på isbane:D.

Helt klart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel egentlig være det mest naturlige alternative:klapp:. Einser på Ringen og UrQ på isbane:D.

 

Hvilket spill kan man kjøre Einser på ringen..GT4??

 

Løper og kjøper det idag hvis så er tilfelle!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket spill kan man kjøre Einser på ringen..GT4??

 

Løper og kjøper det idag hvis så er tilfelle!!

 

That'll be correct...

 

Now, RUN FORREST !! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

That'll be correct...

 

Now, RUN FORREST !! :D

 

It's like a box of chocolate....:P

 

Kjøpte spillet i dag, men møtte Håkon på hjemveien som like godt lånte det for å trene litt. Får teste litt til uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.