Anbefalte innlegg

It's like a box of chocolate....:P

 

Kjøpte spillet i dag, men møtte Håkon på hjemveien som like godt lånte det for å trene litt. Får teste litt til uka.

 

TIPS: du får ikke kjøpt einser... Gidder du ikke kjøre de løpene får å vinne den, så har jeg minnekort med en del biler på... Blandt annet Einser: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. GT4-kveld høres moro ut. Det var i hvert fall det forrige gang (på netshop). :)

 

Jeg er sikkert med, om jeg får lånt Citroënen til muttern. (flaut)

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer? Jeg er klar for mer go-kart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fremdeles vondt i fingeren etter sist gang, så jeg blir ikke med før den er frisk.

 

Prøve igjen til uka kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da liver vi opp denne tråden igjen!

 

Noen som er med på go kart førstkommende tirsdag 19.12.06?

 

Samme tid og sted som sist..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da liver vi opp denne tråden igjen!

 

Noen som er med på go kart førstkommende tirsdag 19.12.06?

 

Samme tid og sted som sist..

 

Regner med å bli med... Men kommer nok litt senere. Noen i familien har bursdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har vi interessekonflikter.. Andi må kjøre før 22.30, mens etter 22.00 er det mye hyggeligere pris..

jeg vurderer å legge stemmeseddel med "2. juledag" på neddi boksen jeg.. blir kluss med urytme i møtedager :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har vi interessekonflikter.. Andi må kjøre før 22.30, mens etter 22.00 er det mye hyggeligere pris..

jeg vurderer å legge stemmeseddel med "2. juledag" på neddi boksen jeg.. blir kluss med urytme i møtedager :D

 

En utrolig god ide! Hva er vel ikke bedre enn litt fysisk aktivitet innimellom alt inntaket av usunn mat. Da begynner man på det bedre livet allerede før man greier å love seg selv bot og bedring på nyttårsaften:D. Jeg har allerede begynt jakten på 26-runder, ved å gå over til Cola Null;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt jakten på 26-runder, ved å gå over til Cola Null;).

 

Så du sier vi må være forsiktig med ribba på julaften?

Andre juledag høres ut som en god idè.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset denne fra hjemmesiden deres... ;)

 

JULETILBUD - 50 % PÅ KJØRING

Juletilbud 2006

Halv pris på drop-in heat i jula!

Fra mandag 18.12.06 t.o.m onsdag 05.01.07 har vi følgende priser på drop-in heatene:

Vanlig drop in heat kr 80,-

Medlemsheat kr 65,-

 

Vi har stengt lørdag 23.12, søndag 24.12, mandag 25.12, søndag 31.12 og mandag 01.06. Ellers har vi vanlige åpningstider som dere finner på forsiden.

 

God jul fra oss på Harald Huysman Karting!

 

2. juledag har man jo også fri... Kan med andre ord kanskje kjøre litt tidligere på dagen... Eller hva med å kjøre grand prix?

Da kjører vi 2 kvalifiserings heat og deretter et 1. mann til mål løp... det er jo lit moro da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som skal hjem til mor i julen er det ikke en god ide.. Sånn går nu dagan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg husker ikke når flyet lander den 26 desember. hmmm finne ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som skal hjem til mor i julen er det ikke en god ide.. Sånn går nu dagan!

Ei heller for oss andre som har fullspekka familieprogram her nede på østlandet i romjula

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joachim: Lyst til å kjøre førstkommende tirsdag da? Sikkert noen andre som også vil være med (eller uten pelskrage:p )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, alle: vinke :

 

Jeg er overklar for å kjøre litt effektivt innendørs i morgen. Noen andre som blir med f.eks. litt utpå kveldinga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det skulle passe fint for meg... ferdig med alle familiesammenkostene alt så... go cart hadde vært moro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kanskje jeg skal slenge meg med, når da blir det eventuelt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst å være med. men er avhengig av at flyene går fra bodø. og om jeg kommer meg fra gardermoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da får vi i grunnen bare spikre et tidspunkt. Mitt forslag er å møtes kl. 8, så vi rekker litt slarving før kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloooo, folkens: vinke :!

 

Er det bare Ole Christian og jeg (og David, om det klaffer med flytransporten) som vil kjøre gris i dag? Er dere helt paralysert av all den feite julematen, eller;)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Bård blir også med, jeg har ikke noen spesielle preferanser når det gjelder tiden men 8 skulle gå greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååh så deilig at du har tatt fri fra de derre bilgreiene i jula da

 

Så vi sees neste år :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være med, er ledig ifra 18 utover. så da passer det for meg, hvis det er greit om jeg slenger meg med da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan hente meg på gardermoen. lander 19,30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.