#1 Skrevet September 11, 2006 lillehammer treff på fredag da ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2006 Ikke si det, da.... Da går jeg glipp av det tredje treffet i Mjøsa-området... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2006 på fredag allerede???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2006 får nå ikke håpe det blir nå til helga da! er altfor kort varsel gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2006 Kan vi ikke utsette det til fredag 29. sept eller 22. kanskje ? Blir litt kort forvarsel for mange hvis det blir nå på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2006 Ja, please.. utsett det ei uke ! Syk, barnedåp og bursdag denne helga =/ Så min schedule er mer enn full nok ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2006 bør hvetfall utsettes til neste helg.så folk har litt tid på og planlegge turen dit:) ikke alle som bare kan slenge seg på lasset sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2006 Tor Olav eller Thomas skulle vel komme med en beskjed om dette da det skulle skje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2006 Døde planene om Lillehammer helt, eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2006 hørte en fugl fortelle meg at det kansje var fredag om en uke (22 sept) uten at jeg kan gå god for at det er tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2006 blir om en uke eller når det blir sier Thomas Bergman 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2006 blir om en uke eller når det blir sier Thomas Bergman ikke om en uke da, er i tønsbeg da.... ta det om to uker?????? er i tønsberg annenhver helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2006 Nå har jeg fått lyktene mine, så kan møtet bare komme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 15, 2006 Jeg stemmer på fredag 29. sept. Skal ut med jobben den 22. så da kan ikke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 16, 2006 Stemmer også for 29! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 16, 2006 29. er en veldig dårlig dag for meg, akkurat som Gjøvik og Hamar. Vil være med og det er den eneste dagen jeg ikke kan på 3 måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 17, 2006 hvordan ble dette egentlig? blei det neste fredag el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 18, 2006 hvordan ble dette egentlig? blei det neste fredag el? Jeg kan hverken 22. eller 29. så det ville jo vært veldig typisk om det havnet på en av disse dagene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 18, 2006 Jeg kan hverken 22. eller 29. så det ville jo vært veldig typisk om det havnet på en av disse dagene.. blitt litt usikker på om jeg kan selv nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 19, 2006 Treffet på Lillehammer blir 22\9 kl 18.30. Samling blir på baksiden av statoil på strandtorget. Seneste oppmøte der er kl 19.00. Da kjører vi en runde i byen, før vi pakerer på mobiltomten. Der blir det sosialt sammvær og muligheter for litt mat. Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 19, 2006 Jeg kommer. Må få øyelokk og polert, men det blir bare en glede:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 19, 2006 fikser bil som F nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 19, 2006 Jeg er klar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 19, 2006 Fillern å! hrmf.... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 19, 2006 Nå har jeg stått ute og limt på øyelokka, med lommelykt som eneste lyskilde. Har jo ikke fri før fredag, så nå måtte det taes. Nå er jeg klar til fest.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...