Anbefalte innlegg

Hei.

Noen har har en ide hvor jeg kan få kjøpt et stabilisatorstag til min golf 1? Det er stabstag under bilen jeg trenger + festene og foringene. Fikk pris oss møller bil på 1500 kr med stag og alle fester og foringer, Er det en grei pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke akkurat veldig dyrt. Husk at du får 9-18% klubbrabatt også, ved fremvisning av medl.kort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 kr var med %.. Ser ut så det ikke er lett og finne brukt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Bilomsetningen Arendal AS jeg. Tlf 37059180

Får bedre priser på orginaldeler der en hos Møller.

Får jo frakt i tillegg, men enda har jeg tjent på det.

Har som regel 20% på Møller og enda er de dyrere.

 

(Arbeider med bil til dagelig så jeg bestiller delene igjennom firma)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ihvertfall ett bakre stag tilovers,men festene mangler... var så rustne at de ikke var noe å spare på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ihvertfall ett bakre stag tilovers,men festene mangler... var så rustne at de ikke var noe å spare på

--------------------------------------------------------------------

Hei. Det er vel ikke stabilisatorstag orginalt på en golf 2 1.8 bak? Har sjifta motor i min golf 1 til vanlig 1.8. Fikk beskjed av møller at jeg måtte montere stab stag Framme under bilen siden det er orginalt på golf 2.. Får håpe bilen blir bedre og kjøre og me stab stag framme.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------

Hei. Det er vel ikke stabilisatorstag orginalt på en golf 2 1.8 bak? Har sjifta motor i min golf 1 til vanlig 1.8. Fikk beskjed av møller at jeg måtte montere stab stag Framme under bilen siden det er orginalt på golf 2.. Får håpe bilen blir bedre og kjøre og me stab stag framme.:P

staget jeg har er fra golf 1 gti.Den har det orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fremre liggende, dog uten fester her og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

festene koster ikke mange kronene på møller og er like lurt å kjøpe nye da 20 år under en gti setter sine spor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fremre liggende, dog uten fester her og...

 

pris?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.