Anbefalte innlegg

Får man kjøpt lager og børster for å overhale starteren på bilen ? Evt hvor ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med et Bosh-verksted. De har et utvalg av børster liggende. Jeg fiksa en startmotor på en motorsykkel med å kjøpe børster fra et bilverksted som hadde slikt. Funka konge det. Sparte 8500kr på å slippe å kjøpe ny starter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med et Bosh-verksted. De har et utvalg av børster liggende. Jeg fiksa en startmotor på en motorsykkel med å kjøpe børster fra et bilverksted som hadde slikt. Funka konge det. Sparte 8500kr på å slippe å kjøpe ny starter...

 

Ja det er akkurat det.. Greit å slippe å kjøpe ny starter.. Og brukt kan vel være like dårli som den jeg har..

 

Noen som veit delenr. på starteren på NG da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen hadde deler til Bosch startere. Da Mekonomen i Trondheim visstnok var grossist av Bosch slitedeler. Børstene var relativt dyre da man måtte kjøpe hele børstebroa, kosta vel 550kr.. Men rep settet med foringer å d som måtte til kosta 240kr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å mekke til med å kjøpe løse børster, file til disse så de passer og lodde dem på. Mulig det ikke blir like holdbart som å kjøpe hele børstebroa, men har holdt i 2,5 år på motorsykkelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å mekke til med å kjøpe løse børster, file til disse så de passer og lodde dem på. Mulig det ikke blir like holdbart som å kjøpe hele børstebroa, men har holdt i 2,5 år på motorsykkelen.

 

Jo tenkte på det.. Men greit å ha en liten aning om hvordan de ser ut... : rolleyes

Er det like børster som i dynamo, bormaskiner osv ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plukk den fra hverandre og se hvor store børster den trenger... så går du på et bosh verksted og forsyner deg av smågodtet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.