#51 Skrevet September 18, 2006 Mee to.. Skulle hatt dette i går Hvem kjører i gang gruppekjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 19, 2006 Jeg trenger 2stk til s2 coupe 1stk til s2 sedan muligens 2stk til s4 avant tror vi blir mange nok til et gruppekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 19, 2006 BAR14Z Swaybar-h/duty Blade adjustable Value of goods: $213.64 Shipping: $152.00 GRAND TOTAL: AU$365.64 hmm...den prisen jeg fikk er vel ikke med toll osv den heller..? noen som kan noe om dette? hvor mye dyrere blir det evt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 19, 2006 hvis noen hadde vært brydd med å ta en gruppebestilling og legge det i den kategorien så hadde det vært supert:) ...noen her har vel no erfaring med dette?(man kan jo ta seg litt betalt for brydderiet og;) ) jeg har lite tid og peiling på å sette i gang med noe sånnt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 19, 2006 BAR14ZSwaybar-h/duty Blade adjustable Value of goods: $213.64 Shipping: $152.00 GRAND TOTAL: AU$365.64 hmm...den prisen jeg fikk er vel ikke med toll osv den heller..? noen som kan noe om dette? hvor mye dyrere blir det evt da? Ikke toll på bildeler, men det kommer 25% moms itillegg, så det blir nok litt dyrere enn 1800.- skal du se. (Med mindre det blir sent som gave, noe det er få firmaer som gjør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 19, 2006 da skal vel det bli 2200,- inkl mva og frakt... noen billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 19, 2006 Jeg er også interessert i ett gruppekjøp. Trenger til en S2 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 23, 2006 Er prisen den samme til RS2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...