Troms: Bestemt at x-trail blir neste bil

Anbefalte innlegg

Ja da er det

har jeg bestemt meg for at det blir en hytte suv neste bil. Ettersom 4x4 er et MUST. og stor bil har vist seg å være en livsforsikring. (ble påkjørt i rundjøring a ved flytårnet på langnes av en daihatsu charade som ble slengt i retur av min Tunge 1,8 tonn tunge audi) at det må bli en stor bil...... Nissan x-trail, honda crv eller mitsubtshi outlander skal bli neste bil !!!!!: smil :

Eller passat 4motion \A6 quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke høre om banken er veldig glad i deg å kjøpe deg en Allroad? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke høre om banken er veldig glad i deg å kjøpe deg en Allroad? : smil :

 

Føkk allroad, gå for ei Q7 med alt av utstyr : rock : haha

 

Kjøp dæ no for guds skyld ikkje nokka Hiroshima plastikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nu ikke si at Nissan x-trail, honda crv eller mitsubtshi outlander er av de største å tryggeste bilen man kan få kjøpt.

 

I vinter så jeg en X-rail som hadde krasjet med en BMW 3 serie, front mot front. Vil heller ha hatt BMW en X-rail for å si det sånn!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha? Nissan tape mot x3? høres ikke bra ut... Ville heller kjøpt allroad (den nye) enn Q7... Har sittet på den demo bilen Q7 som Møller tromsø har og er ikke imponert over plassen i kupeen.... Syns den nye allroaden er killer.....

Er vell fare for at det blir en A6 eller Passat STV. Seff med quattro eller 4-motion..... MUST !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha? Nissan tape mot x3? høres ikke bra ut... Ville heller kjøpt allroad (den nye) enn Q7... Har sittet på den demo bilen Q7 som Møller tromsø har og er ikke imponert over plassen i kupeen.... Syns den nye allroaden er killer.....

Er vell fare for at det blir en A6 eller Passat STV. Seff med quattro eller 4-motion..... MUST !

 

Står vel 3-serie ikke X3 :)

 

Hvorfor ikke vente til lillebroren til Touareg kommer? Den skal være med å konkurere med rav-4, så da er det sikkert en ok, pris også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips fra meg, prøv de nevnte bilene før du kjøper iallefall, vurderte selv alle SUV som finnes i landet. I finaleomgangen var det Touareg, X5 og XC90. Alle de andre "Japse SUV`ene var litt for kjipe. Q7 er drømmen men den er enda litt for dyr. Endte da opp med XC90 pga plass og 7 seter som kan være kjekt av og til. Allroaden var aldri noe alternativ da vi ville opp i høyden. Og det er vel som å banne i kjerka men jeg er meget fornøyd med XC90`en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men selv den er over min pengebok.. Ønsker også å komme opp i høyden+må ha god plass og 5 seter (er pappa) 4x4 (bor i Tromsø) Maks 300000. Nyest mulig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.