#1 Skrevet September 11, 2006 Vi er nå kommet til September, og må vel begynne å tenke på når vi skal ha årsmøtet. Tanken er å ha det i Desember, og en Lørdag er å foretrekke. Det som skal skje da, er at vi sånn ca 15.00 møtes på enten go-cart hallen på Heimdal eller Laser-x i Fossegrenda. Hvor det blir kommer jeg tilbake til. Først blir det møte hvor vi tar opp ting som folk lurer på o.s.v, og diskuterer neste års Lånketreff, så blir det go-cart/bowling, og bespisning etterpå. For de som har lysst, blir f.eks med på byen etterpå. Kom med synspunkter og forslag til tema, og dato for møtet. Håper dette er med på å gjøre muligheten til flere årsmøter i senere tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2006 Vi er nå kommet til September, og må vel begynne å tenke på når vi skal ha årsmøtet. Tanken er å ha det i Desember, og en Lørdag er å foretrekke. Det som skal skje da, er at vi sånn ca 15.00 møtes på enten go-cart hallen på Heimdal eller Laser-x i Fossegrenda. Det dærre Laser-X greiene kan jeg styre meg for. Var der på et utdrikkningslag, dårlige greier. Mye bedre nede på havna på Lade på Paintball senteret! Hvis ikke det du tenkte på var kun kjøre go-cart der da(gamle Eivind Oppland)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Det var vel snakk om Go-cart ja, senteret har byttet navn til Laser-X nå. Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 Jeg er selfølgelig også med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2006 Var ikke mer interesse altså..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2006 Var ikke mer interesse altså..? Vi får ta d opp på treffet nå Torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2006 Hadde håpet på bedre oppslutning, men det ser ut til at vi får finne på noe annet. "kommer i ny tråd" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...