#1 Skrevet September 11, 2006 Det jeg lurte på var om noen som vet om dette kitet kan skaffes noen steder? Her står det ikke lenger tilgjengelig: http://www.bildon.com/catalog/SubCat/body/G4kitcar.cfm?Nav=3 Svinepris, men sjeldent å se;) Og ta det med ro, jeg skal ikke sette det på jubileumen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Er vel samma kit'et som Dahlback har på golfen sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Er vel samma kit'et som Dahlback har på golfen sin... Stemmer det, men selges det lenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 står at det ikke er tilsalgs lenger så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2006 står at det ikke er tilsalgs lenger så Som jeg da skrev i første post: Her står det ikke lenger tilgjengelig: Jeg lurte på om noen vet om andre steder der dette selges?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...