Supra med MONSTER-turbo.......

Anbefalte innlegg

Men hva gnistret ??
Bilen er under mapping så da kan det gnistre og flamme litt her og der........: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lastebilturbo....?!?!
Vel.....det må være en svær lastebil isåfall !!!! Det er vel en slik 2000 hesters turbo eller enda mer ?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er under mapping så da kan det gnistre og flamme litt her og der........: smil :

Hvorfor det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor det?
Vel a/f forholdet er jo under justering så da kan det komme litt flammer osv under mapping......bare spør de som holder på med slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gnistregn i motorrommet? Det spørs jo litt om hvor wastegate-eksosen går da. Ikke godt å si! Vi kan jo ringe og spør? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S***N for ei snurre!!

Ang den gnistringa kan det umulig være sant at sånt skjer... ikke mellom turbo og resten av eksosen, i enden kunne jeg gått med på, men ikke i motor-rommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den har "åpen løsning" på wastegaten kan det jo komme litt av hvert ut der da.....men men det henger jeg meg ikke opp i ihvertfall. Helt syk stor turbo..........vil tro den får "noe" ketchup-effekt : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lastebilturbo....?!?!

Vel.....det må være en svær lastebil isåfall !!!! Det er vel en slik 2000 hesters turbo eller enda mer ?? ;)

Det står jo helt først i videoen hva slags turbo det er, Borg Warner S595.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står jo helt først i videoen hva slags turbo det er, Borg Warner S595.
Da er den saken grei :) Stor er den iallfall uansett.......: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.