Bilsport Superweekend 2006 Ålesund 21-24 september

Anbefalte innlegg

Da er det atter en gang duket for Bilsport superweekend i Ålesund!!! Det blir avholdt gatebil-treff,autoslalåm,bakkeløp,bilcross og rallycross. Alt skjer rundtomkring bana til NAF Motorsport Ålesund i Bingsa Industriområde i Olsvika. Bakkeløpet har fått en kult-status i Midt-Norge da det er flere biler som tømmer girkassa si opp bakken å det er visst ikke ofte. Ifjor ble bilene målt med radar opp bakken på det raskeste å mange biler hadde over 160-170 kmt. Så dette er action med høy oktan!!!! For mere informasjon om arrangementet gå inn på :

http://www.bilsportsuperweekend.no

Sees i Ålesund til neste helg!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp fredag med demobiler og et lite utvalg fra bilstereo verdenen... :)

Kommer til å være behjelpelig for innstilling av anlegg og komme med tips.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp fredag med demobiler og et lite utvalg fra bilstereo verdenen... :)

Kommer til å være behjelpelig for innstilling av anlegg og komme med tips.. :)

Supert Stig!! Regna med du dukka opp med noe slikt ;) Håper på det blir knall vær iallfall på lørdagen under bakkeløpet!!!! Kommer mange heftige biler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil treff ala Ålesund rice club? :P

Kommer garantert på bakkeløp og rallycrossen hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bakkerekord på mange måter!!! Lasse Boberg i Mitsubishi Evo 6 satte ny fartsrekord og bakkerekord igår!! Han ble målt til 187 km/t opp bakken i første omgang : eek : : eek : Rundt svingen inn til mål kom bilen mere sidelengs enn rett frem. Fy flate han kjørte helt rått.......: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det va Civicen som satte bakkerekorden jeg : klø :

42 ellerno?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det va Civicen som satte bakkerekorden jeg : klø :

42 ellerno?

Var mange klasser da.....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bakkerekord på mange måter!!! Lasse Boberg i Mitsubishi Evo 6 satte ny fartsrekord og bakkerekord igår!! Han ble målt til 187 km/t opp bakken i første omgang : eek : : eek : Rundt svingen inn til mål kom bilen mere sidelengs enn rett frem. Fy flate han kjørte helt rått.......: rock :

Hei hei hei den hadde faktisk 189km/t på bakketoppen... :rolleye: Og jeg stod 100 meter lenger borte i enden av rettstrekka : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei hei den hadde faktisk 189km/t på bakketoppen... :rolleye: Og jeg stod 100 meter lenger borte i enden av rettstrekka : faint :
Da har Taffen sagt feil til me iallfall.....han sa han hadde 187 km/t til me da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

civicen stiller vell i rallycross supernasjonal klasse 2 mens lasse boberg med lancern stiller i Free for All..

http://www.aalebyen.no/index.php?p=87&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Her står det ivertfall at lanceren hadde 189km/t:tilber:

mvh

Skulle likt å fått tatt bilde av Lancern idet den kom rundt svingen sidelengs i første omgang......så heile sia på bilen fra målstreken : eek :: smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å fått tatt bilde av Lancern idet den kom rundt svingen sidelengs i første omgang......så heile sia på bilen fra målstreken : eek :: smil :: rock :

Kan jo ta en kikk på det jeg filma og fra inboard'n om ikke annet. :)

Utvendig her

Inboard

Liten film fra Løkken verk NM Runde

Om dere har noen bilder fra helga, eller vet om noen som har, send meg på mail!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta en kikk på det jeg filma og fra inboard'n om ikke annet. :)

Utvendig her

Inboard

Liten film fra Løkken verk NM Runde

Om dere har noen bilder fra helga, eller vet om noen som har, send meg på mail!

WOW !!! Supert Hans Martin. Synd jeg ikke kom med på inboard-filmen da : smil : Stod å peiva med målflagget jeg........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.