Anbefalte innlegg

Det er her snakk om en Coupe typ 89

 

Har hørt flere som mener at desse coupe skjermene er identiske med 80 skjermene fra 92 ->

 

Er det noen som kan bekrefte det? eller avkrefte det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan jeg avkrefte, disse er ikke like, coupe skjermene har insnevring til dørlistene og skjermene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant også ut at slike skjerme ikke vokser på trær : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant også ut at slike skjerme ikke vokser på trær : bh :

Det stemmer, solgte 1 par her for 1 år siden. så jeg vet de ikke er like, skulle ha de på den gamle 90'n min, men gadd ikke det når de ikke var like ved lista.: dum :

De er heller ikke like i bunn, ved infestninga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ringt land og strand rundt, for å høre om det er noen som kan skaffe.. men ingen som kan!! du vet ikke om hvor det kan vere mulig å oppdrive?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka hos Veng?

 

http://www.veng.no

 

God klubbrabatt osgå...

Veng er billig, men det er værre med passformen på sånne uorginale deler, pluss at det mangler infestninger på disse, bak ved dørene. Hvis du ikke har disse fra før må disse kjøpes separat. Disse fester man i 2 hull bak på skjermen med poppnagler..

Disse fås også hos norsk bildelsenter enda rimeligere tror jeg?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakka med begge sjappene men dei kunne jo seff ikkje skaffe : bh :

 

Planen var å heve forsikringsbeløpet, fikse driten sjøl å heil lakkere bilen, men det ser ut som eg kan gje opp.. ser ut som løysninga bli å sette bilen på møller å la dei reparere sjiten..

 

Alt pga at ei 75 år gammal dame kjører ut i vegen R E T T forran meg.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakka med begge sjappene men dei kunne jo seff ikkje skaffe : bh :

 

Planen var å heve forsikringsbeløpet, fikse driten sjøl å heil lakkere bilen, men det ser ut som eg kan gje opp.. ser ut som løysninga bli å sette bilen på møller å la dei reparere sjiten..

 

Alt pga at ei 75 år gammal dame kjører ut i vegen R E T T forran meg.. : bh :

Såpass ja, gamlinger skulle ikke hat lappen: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, gamlinger skulle ikke hat lappen: dum :

 

Det skal jeg fortelle deg når du er 75 og skal ut med S2'en din å grisekjøre og føler deg helt frisk som en 30åring.

 

Du Lars Henrik, du skal ikke ha lappen : haha : da tenker jeg du hadde blitt fornøyd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg fortelle deg når du er 75 og skal ut med S2'en din å grisekjøre og føler deg helt frisk som en 30åring.

 

Du Lars Henrik, du skal ikke ha lappen : haha : da tenker jeg du hadde blitt fornøyd ;)

Hehe, kom akkurat i samme tanken selv:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.