#1 Skrevet September 12, 2006 Det var flere VAG biler på dette treffet og sikkert noen av disse som ble fanget opp av TV2 sitt filmteam på treffet i juli. Følg med. Det er artig at TV verden har funnet ut at biler er gøy! 20:00 - Gatebilfestivalen Underholdningsprogram. Gatebiltreffet på Rudskogen i sommer ble en oppvisning i gromme biler, breisladd og hestekrefter. TV 2 hang seg på hjul under festivalen. (ttv) Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Dette må man få meg seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Du verden............ikke verst at TV2 har fått opp øynene for slikt!! Må nok fyre opp Sony widescreenen på onsdagskvelden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 Kremen.. Gleder meg som en unge Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2006 Sannsynligvis det beste som noen gang blir vist på tv2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2006 Sannsynligvis det beste som noen gang blir vist på tv2... Amen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2006 http://www.nettavisen.no/bil/article736101.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2006 Sannsynligvis det beste som noen gang blir vist på tv2... Det vil jeg også tro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2006 blir spennende å se vinklingen på dette da... harddisk opptageren er allerede programert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2006 Husk 1 time igjen nå !!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2006 får kjøre fort hjem fra jobb.. blir vel en time foran 43" ikveld og ikke på kontoret foran 19" som vanlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2006 Oisann, sitter fortsatt forran 19 tommern, best å komme seg hjem å benke seg ned med en god kald tuborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2006 Oisann, sitter fortsatt forran 19 tommern, best å komme seg hjem å benke seg ned med en god kald tuborg Da er vi to.....25 min igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2006 1 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 13, 2006 Action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 13, 2006 hva heter den låten dei spilte da vi fekk sjå fra party campen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 13, 2006 Da var programmet ferdi.. Må vel si oss fornøgd med hva TV2 har fått til der:) Faen så jeg fikk lyst ut å starte opp min kjære Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2006 not impressed.. men helt ok.. så jaggu meg panserpynten min der og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 13, 2006 Da var programmet ferdi.. Må vel si oss fornøgd med hva TV2 har fått tild er:) Faen så jeg fikk lyst ut å kjøre Mvh Steike det var kjapt svar! Fint program men fikk en følelse av at reporteren "dissa" ned på selve bilinteressen. Noen av spørsmålene han stilte feks.. jaja, men bra PR for gatebil da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 13, 2006 Kunne vært mer fokus på kjøringa..Men skjønner jo at de vil få til et program som omhandler selve arrangementet.. Helt greit fra TV2 sin side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 13, 2006 Steike det var kjapt svar! Fint program men fikk en følelse av at reporteren "dissa" ned på selve bilinteressen. Noen av spørsmålene han stilte feks.. jaja, men bra PR for gatebil da. Hehe, bærbar pc på fanget forran tv`n i sofan... kan vel ikje bli stort værre en det? Syntes det var helt greit jeg.. Greit nok at vi vil ha mest mulig blårøyk å bilkjøring! Men dette programmet skulle vel omhandle heile festivalen! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 13, 2006 Ja, det var bedre enn forventa, hadde trodd dem hadde vist mer fyll, men det er jo supert at dem ikke gjorde det! Detta måtte nok være en helt sinnsyk reklame for gatebil da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 13, 2006 Syntes programmet var bra jeg.... De fikk med seg det meste av hva gatebil står for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 13, 2006 Syntes programmet var bra jeg.... De fikk med seg det meste av hva gatebil står for... Word! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 13, 2006 Programmet var overraskende positivt vinklet. Jeg hadde forventa meg at de skulle legge seg på en kritisk og intolerant linje, der man skulle ha sterkt fokus på alt som var harry og på fyll. Klart, det bar et visst preg av en "voksen" produksjon (kanskje litt Norge rundt-prega), men hva forventer man på riksdekkende fjernsyn? Fullt ut godkjent, spør du meg. Og god reklame for Gatebil, som nevnt ovenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...