Gatebil JULI på TV2 onsdag kl. 20:00

Anbefalte innlegg

Synes programmet var kjempebra jeg, enkelt og greit. Håper det kommer flere i samme stilen...er jo ypperlig for oss som rett og slett ikke gidder å dra på disse treffene... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes programmet var kjempebra jeg, enkelt og greit. Håper det kommer flere i samme stilen...er jo ypperlig for oss som rett og slett ikke gidder å dra på disse treffene... :P

Kan ikke si meg mer enig.:) Forstår meg fortsatt ikke på de damene som stiller opp på gatebil som modeller,hadde alle vært blonde så..: klø : Men artig for de som synes dette fenger.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rompe program. Men det er jo reporteren som suger max

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rompe program. Men det er jo reporteren som suger max

Det var jo en seriøs kommentar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener er at fokuset virket en smule useriøst og amatørmessig. Produksjonen og bildekvaliteten var også veldig dårlig. I tillegg syns jeg reporteren stillte de samme spørsmålene om og om igjen, og var påtat interesert. Det hele så ut som en lokal tv produksjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen linker til vi som måtte jobbe i kveld.... :rolleye:

:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var også overrasket over den relativt positive holdninga, men jeg kan ikke la være å tenke på hvordan det hadde været med Jan Erik Larsen (autofil) som programleder.... (vet han jobber i en annen kanal)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt feil reporter.

Kan vel være en idé å bruke en som vet litt mer enn at mange hestekrefter er kult og at turbo er noe som får en bil til å gå fort.

Men ellers helt kurant...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel et bra program.

Men jeg kan godt tenke meg og se mer av den blå audi A4 som sto i bakgrunn, så den var bredda hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel et bra program.

Men jeg kan godt tenke meg og se mer av den blå audi A4 som sto i bakgrunn, så den var bredda hvertfall.

Svensk S4 sedan m/ rs4 motor/optikk og attpåtil litt ekstra trim. Flokka dash i blått bla. og heftige bremser rundt om.

Pratet litt med eieren på treffet og han hadde gjort MYE med den.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reporteren stilte endel teite spørsmål, men ellers var det jo helt greit.

Det er helt sykt hvor langt folk orker å dra det for å bli mest harry.

Den candyflamecrhome BMW'en med lambodørene som de trønderne hadde brukt 800.000kr på juggel til : haha : : haha : : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reporteren stilte endel teite spørsmål, men ellers var det jo helt greit.

Det er helt sykt hvor langt folk orker å dra det for å bli mest harry.

Den candyflamecrhome BMW'en med lambodørene som de trønderne hadde brukt 800.000kr på juggel til : haha : : haha : : dum :

800.000?!?! hva faen? nå kødder du? sto like ved den bimmern når reportern intervjua han, men hørte ikke en drit av hva de sa.. men 800.000???? det er galskap! kan jo få en OK RS4 i det prisleie der : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa vel det var veiledende verdier på bilen for 6-700 000,- men at det ikke var det dem hadde måtte ut med selvfølgelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener er at fokuset virket en smule useriøst og amatørmessig. Produksjonen og bildekvaliteten var også veldig dårlig. I tillegg syns jeg reporteren stillte de samme spørsmålene om og om igjen, og var påtat interesert. Det hele så ut som en lokal tv produksjon

Kunne ikke vært mer enig.

Er samme produksjonsselkapet som lager gatebil-filmene som står bak denne produksjonen (PlanetFreddy). Med innleid reporter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk med meg litt over halve programmet, men det jeg fikk se var greit vinklet, men skikkelig "dølle" spørsmål fra reporteren, virket som programmet var laget for de over 50 år med minimalt peiling på bil, og hva styling og trimming er.

Fikk sms fra mor, hun syntes det var et kjempeprogramm : flau :

Men for all del, som med flere andre her har jeg til gode å ha deltatt på et gatebil-arrangement, så det er greit å få det på tv.

Blondiser på 45 kg med silikon og botox iført 16 gram med tøy, som henger over panseret med såpe og svamp er ikke min stil, ei heller burning og breisladd. Bortsett fra det er det knall : rock :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.