Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.. Da tar jeg et initiativ for å høre om det er interesse for et lokallagsmøte for eksempel førstkommende Søndag (17sept) kl 1900.. Er åpen for andre forslag hvis dette ikke passer for noen.. Hadde vært kjekt å fått med så mange som mulig..

Siden vi ikke har hatt lokallagsmøter på en stund tenkte jeg å få til noe nå, men er fortsatt for å ha faste møter første Søndag i hver måned slik som før.

Sted: Onkel f.eks??

Kom gjerne med andre forslag!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 17. sept klokka 19.00 på onkel funker fint for meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere kanskje vet, så er jeg på jobb. Så det passer desverre ikke for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i afrika til langt ut i oktober!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, jeg vet ikke om vi skal drøye møtet jeg eller?? Etter min beregning blir det meg, Bjørn Even og Helge.. Hvis ikke ikke en av dere har hørt fra noen andre at de skal komme så vet jeg ikke om vi får mye ut av det.. Eller hva sier dere??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje like domt å utsætt d sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje like domt å utsætt d sikkert.

Ja, ikke vet jeg.. Nå vet ikke jeg om noen har noe de vil ta opp? Snakket med Stian her tidligere i uka da, han sa at han skulle dukke opp da, men det spørs om han husker det : klø :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.