Clutch på A4 1.8 TQ - Noen som kan bytte?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster helt rett nå, men trenger å få skifta clutchen på A4`en min.. Noen som gjør slikt arbeid? Holder til i Ålesund, men kan alltids flytte på meg da=)

 

Hva koster noe sånt hos møller. feks? noen som har en anelse? hørt at det er litt krevende jobb å bytte clutch på quattro-biler.

 

Mvh Stig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller tar 9000 kroner ferdig montert inklusiv clutch.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått pris på 6800 på min lokale audi forhandler i førde.. det er UTEN clutch..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... jeg burde hatt en sterkere clutch muligens.. hva tror dere? Har steg 1+ BSR Chip... 196hk / 326nm.. clutchen var litt sliten da jeg kjøpte bilen da - men det ble litt verre etter at jeg chippa den : rolleyes

 

Vurderer å trimme mer også... kan møller montere en sterkere clutch om jeg tar med clutchen til dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... jeg burde hatt en sterkere clutch muligens.. hva tror dere? Har steg 1+ BSR Chip... 196hk / 326nm.. clutchen var litt sliten da jeg kjøpte bilen da - men det ble litt verre etter at jeg chippa den : rolleyes

 

Vurderer å trimme mer også... kan møller montere en sterkere clutch om jeg tar med clutchen til dem?

 

Dei monterer sterkere om du kjøper den utenom ja.. Det skal jeg gjøre.. men er så svin dyrt: eek : Har en spec stage 3 clutch liggende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.