Anbefalte innlegg

Hepp

Vil minne om polotræf dk i Odense 9-11 juli.

Ifjor reiste jeg, andi, runar, frode, rudi og thomas nedover, og møtte Vidar+frue i Odense. Team Norway stilte med 4 poloer og 1 Lupo

Treffet var meget vellykket, og nå som jeg har handlet meg et poloprosjekt, må jo bare turen gå nedover i år også.

Hvem kunne tenkt seg å bli med i år?

Vi reiser ned på fredag, og hjem på søndag, så man trenger ikke fri fra jobben.

attachment.php?s=&postid=1494

Bilde fra ifjor.

Hvem er med i år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskere og dansker er vel ikke vant til at man tar en bråkjapp g-laderoverhaling på gresset heller vel. Manglet bare dremel så jeg kunne ha portet litt til der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke utenkelig at jeg vil være med også. Hvorvidt jeg skal prøve å snylte meg plass i super-classicen til Mattis eller jeg kjører Einser nedover og tar en uke til i Tyskland er uvisst. Er jo kjøringa nedover som koster. Selve oppholdet er jo nesten gratis i forhold;)

Hilsen Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sugen på en tur videre nedover til tyskland også...noe som skjer der uka før/etter treffet i odense?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SuperClassicen vender sin vakre Derby-front hjemover på søndag, siden jeg ikke fikk fri på jobben.

Du er alltid velkommen som co-pilot, Andreas.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

SuperClassicen vender sin vakre Derby-front hjemover på søndag, siden jeg ikke fikk fri på jobben.

Du er alltid velkommen som co-pilot, Andreas.. :D

Godt å høre:D

For oss som var der i fjor: Legg merke til den røde dingsen litt til venstre for midten på sletta. Dette er en kum/brønn som en tysker med 2F Steilheck rygga på i litt mer enn gangfart og noe mer enn 0,5 i promille utpå kvelden:D

Hilsen Andreas

Som ser fram til å høre tyskerne rope "Polo, polo, polo", mens de ruser de kalde G40-motorne opp til sperra kutter. Mon tro om det blir ras i år;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi blir en gjeng, kan vi jo kanskje ta med VW Audiclub Norwegen-banneren, for å profilere oss litt, Men da bør vi ha noe annet enn ratlook-classicen min på TH lines å stille opp med.

Kan evt. satse på at danskene blir blendet av de blanke felgene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hvis vi blir en gjeng, kan vi jo kanskje ta med VW Audiclub Norwegen-banneren, for å profilere oss litt, Men da bør vi ha noe annet enn ratlook-classicen min på TH lines å stille opp med.

Kan evt. satse på at danskene blir blendet av de blanke felgene ;)

Må vel få lurt med Jan Tore med Einser-Poloen. Vil regne med det kommer med en del 6N også. Vidar er jo selvskreven.

Bør vel se om vi ikke får lurt Benita til å ta en tur også, selv om hun ikke er medlem hos oss.

Hilsen Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har marco fri så kan det hende vi kan lure med en skikkelig oooold einser polo også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer hjem fra syden 3 juli tror eg , så gjerna eg sko blitt me ein tur ? hmmm...

mangen er det så er "påmeldt" nå da ?

(viss noen kan hjelpe meg me å lage avetar så send pm.. har bilde men når jeg redigerer til 120x120 så blir bildet jæveligt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst...både jeg og hun andre..sånn sett er muligheten absolutt tilstede, da det bare er om å gjøre å få lånt vekk noen bikkjer den helga..

Og er jeg heldig, så er kanskje Corra lakka til da, så ser ikke den ut som ett skabbete helve***...

Frode: Får ta med dremmelen i år, og rep sett, og ta en fiks på laderen min der nede..

Håper at vi får det til, burde kunne gå, jo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.