#1 Skrevet Mai 24, 2004 Hepp Vil minne om polotræf dk i Odense 9-11 juli. Ifjor reiste jeg, andi, runar, frode, rudi og thomas nedover, og møtte Vidar+frue i Odense. Team Norway stilte med 4 poloer og 1 Lupo Treffet var meget vellykket, og nå som jeg har handlet meg et poloprosjekt, må jo bare turen gå nedover i år også. Hvem kunne tenkt seg å bli med i år? Vi reiser ned på fredag, og hjem på søndag, så man trenger ikke fri fra jobben. Bilde fra ifjor. Hvem er med i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2004 Tyskere og dansker er vel ikke vant til at man tar en bråkjapp g-laderoverhaling på gresset heller vel. Manglet bare dremel så jeg kunne ha portet litt til der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2004 blir med i år også! for mer info se : http://www.poloclub.dk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2004 Er ikke utenkelig at jeg vil være med også. Hvorvidt jeg skal prøve å snylte meg plass i super-classicen til Mattis eller jeg kjører Einser nedover og tar en uke til i Tyskland er uvisst. Er jo kjøringa nedover som koster. Selve oppholdet er jo nesten gratis i forhold;) Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2004 er sugen på en tur videre nedover til tyskland også...noe som skjer der uka før/etter treffet i odense? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2004 SuperClassicen vender sin vakre Derby-front hjemover på søndag, siden jeg ikke fikk fri på jobben. Du er alltid velkommen som co-pilot, Andreas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang SuperClassicen vender sin vakre Derby-front hjemover på søndag, siden jeg ikke fikk fri på jobben. Du er alltid velkommen som co-pilot, Andreas.. Godt å høre:D For oss som var der i fjor: Legg merke til den røde dingsen litt til venstre for midten på sletta. Dette er en kum/brønn som en tysker med 2F Steilheck rygga på i litt mer enn gangfart og noe mer enn 0,5 i promille utpå kvelden:D Hilsen Andreas Som ser fram til å høre tyskerne rope "Polo, polo, polo", mens de ruser de kalde G40-motorne opp til sperra kutter. Mon tro om det blir ras i år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2004 Hvis vi blir en gjeng, kan vi jo kanskje ta med VW Audiclub Norwegen-banneren, for å profilere oss litt, Men da bør vi ha noe annet enn ratlook-classicen min på TH lines å stille opp med. Kan evt. satse på at danskene blir blendet av de blanke felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Hvis vi blir en gjeng, kan vi jo kanskje ta med VW Audiclub Norwegen-banneren, for å profilere oss litt, Men da bør vi ha noe annet enn ratlook-classicen min på TH lines å stille opp med. Kan evt. satse på at danskene blir blendet av de blanke felgene Må vel få lurt med Jan Tore med Einser-Poloen. Vil regne med det kommer med en del 6N også. Vidar er jo selvskreven. Bør vel se om vi ikke får lurt Benita til å ta en tur også, selv om hun ikke er medlem hos oss. Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2004 Har marco fri så kan det hende vi kan lure med en skikkelig oooold einser polo også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2004 kommer hjem fra syden 3 juli tror eg , så gjerna eg sko blitt me ein tur ? hmmm... mangen er det så er "påmeldt" nå da ? (viss noen kan hjelpe meg me å lage avetar så send pm.. har bilde men når jeg redigerer til 120x120 så blir bildet jæveligt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2004 Har lyst...både jeg og hun andre..sånn sett er muligheten absolutt tilstede, da det bare er om å gjøre å få lånt vekk noen bikkjer den helga.. Og er jeg heldig, så er kanskje Corra lakka til da, så ser ikke den ut som ett skabbete helve***... Frode: Får ta med dremmelen i år, og rep sett, og ta en fiks på laderen min der nede.. Håper at vi får det til, burde kunne gå, jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...