#1 Skrevet September 12, 2006 Har vurdert litt å hellakkere bilen min da det er enn del riper i den,men det koster enn del på verksted: rolleyes Lurte på om noen som vet/driver med dette som er flinke og "billige"? Og noen som har en ide hva sånt pleier å koste med alt forarbeid osv..(ingen skader) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Fikk "liste prisen" på min A6 sedan.. 29.000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Fikk "liste prisen" på min A6 sedan.. 29.000.- ja,vet det ligger på rundt 30lapper på verksted,men det må være noen som driver litt privat og billigere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 spør litt rundt i telefon lista di om noen kjenner noen som.. det gjorde jeg, fikk det ganske billig til slutt.. nå skal jeg lære å gjøre det selv.. bare et lite obs, privat eller svart = null garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2006 spør litt rundt i telefon lista di om noen kjenner noen som.. det gjorde jeg, fikk det ganske billig til slutt.. nå skal jeg lære å gjøre det selv.. bare et lite obs, privat eller svart = null garanti Ja,vet...derfor jeg vil finne en "skikkeli" lakkerer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2006 Hva med disse Prisen er iallfall ikke noe å klage på http://bilrep.vipauto.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2006 Har vurdert litt å hellakkere bilen min da det er enn del riper i den,men det koster enn del på verksted: rolleyes Lurte på om noen som vet/driver med dette som er flinke og "billige"? Og noen som har en ide hva sånt pleier å koste med alt forarbeid osv..(ingen skader) vis du demonterer bilen selv og bilen er klar til lakk så kan jeg høre med en lakkerer om han gidder.hann tar cirka 15,000 papp.han jobber på mb verksted.men da må du ha pussa bulka dine selv.hvis han skulle gjort det(parkbulker)blir det sikert noen tusen lapper dyrere.send meg en meil verkstede er i oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2006 vis du demonterer bilen selv og bilen er klar til lakk så kan jeg høre med en lakkerer om han gidder.hann tar cirka 15,000 papp.han jobber på mb verksted.men da må du ha pussa bulka dine selv.hvis han skulle gjort det(parkbulker)blir det sikert noen tusen lapper dyrere.send meg en meilverkstede er i oslo mener du at jeg må ta alt forarbeidet selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2006 vis du demonterer bilen selv og bilen er klar til lakk så kan jeg høre med en lakkerer om han gidder.hann tar cirka 15,000 papp.han jobber på mb verksted.men da må du ha pussa bulka dine selv.hvis han skulle gjort det(parkbulker)blir det sikert noen tusen lapper dyrere.send meg en meilverkstede er i oslo 15000 viss alt forarbeidet er gjort?!? Er sikker på at eg klarer å få heile jobben (demontering, sparkel, grunning, lakk) for den prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2006 mener du at jeg må ta alt forarbeidet selv? nei det du må gjøre selv er oppretings ting.altså lakerer sliper ned lakk og det han skal.men du må levere bilen demontert og vis du har bulker eller rust så må dette være fikset før lakkering.det er ikke lakkerere som fikser bulker men opprertere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2006 15000 viss alt forarbeidet er gjort?!?Er sikker på at eg klarer å få heile jobben (demontering, sparkel, grunning, lakk) for den prisen... hos polaker da?jeg har helakert bilen min.dette er en a3 det tar en 4-5 timer og demontere og 8-9 timer og montere vis alt skal passe fangere og dvs.kan sikkert få noen til og bare masskere bilen men det blir ikke bra.så kan du nå fortele meg hvem som gidder og brukke 12-14 timer demo og mont og noen timmer til og rette opp eventuele dør bulker og en helg til og lakkere for det tar ca 2 dagger og lakkere en bil for under 15.000 tusen.men hey hvis du får noen til og gjøre dette for deg og dett blir bra så er det en sykk pris.jobber selv på et oppreter verksted og vet vor mye jobb dette er og skjenner flerre lakkerere og vanlig pris på svarte marked får helakering er 10000 til 15000 spørs på lakkerer og bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...